EssenceGeurset

Essence kwam al eerder met een geuren assortiment met daarin zes verschillende geuren. Vier standaard geuren en twee limited edition geuren die per seizoen(?) worden aangepast. Het is nog wat aan de vroege kant naar mijn idee, want met mijn hoofd zit ik nog midden in de zomer, maar vandaag laat ik een cadeauset zien perfect voor de feestdagen boordevol lekkere geurtjes.

ess. fragrance set 03In de box zitten vijf verschillende geuren. Het eerste en het tweede geurtje uit de set kennen jullie denk ik al wel. Deze heb ik ook gereviewd toen de eerste geurlijn uit werd gebracht. De andere drie geurtjes ken ik niet, daarom een korte omschrijving van de geur:

* “like a day in a candy shop” – een geur die bloemrijk, friszoet en tegelijkertijd sensueel is – voor wie dolgraag de dag in een snoepwinkel door wil brengen.

* “like a first day in spring” – de eerste warme zonnestralen op je huid, de frisse geur van bloesems in de lucht. Deze fruitige, bloemrijke en stralende geur geeft energie!

* “like a million miles away” – deze exotische en uitdagende geur neemt je mee op reis naar trendy steden of andere opwindende plekken.

* “like a day in paradise” – een geur die doet denken aan witte zandstranden en een azuurblauwe zee.

* “like the party of my life” – een exotische, levendige geur die je herinnert aan nachten die nooit zouden moeten eindigen!

De essence geurcadeauset bevat zoals je hierboven kunt lezen vijf verschillende geurtjes van ieder 5mL. Het zijn dus mini flesjes in een leuke verpakking ideaal voor de feestdagen, maar ook leuk voor jezelf om zo de verschillende geurtjes uit te proberen en achter jouw favoriet te komen. De cadeauset is verkrijgbaar in november en december 2013 bij Kruidvat en Trekpleister in Nederland en bij Kruidvat in België voor een prijs van € 9,99.

Ken jij de geurtjes van Essence al? Wat is jouw favoriete luchtje?

3 reacties

Opgeslagen onder Beauty

3 Reacties op “EssenceGeurset

  1. Esmée Lifestyle

    Ik wist niet dat ze ook al luchtjes hadden! Wat leuk. x

    Like

  2. Wat een leuk idee deze cadeauset! Ik heb de geurtjes van Essence nog nooit geprobeerd eigenlijk, maar dit heeft me toch wel nieuwsgierig gemaakt. Leuk prijsje voor deze set ook!

    Like

Geef een reactie

