Shoplog: ‘Different City’s’

Voor mij begint school komende donderdag weer. Morgen dus nog één dagje lekker uitslapen en relaxen. De afgelopen weken ben ik op verschillende plaatsen wezen shoppen. Zo ben ik naar Amsterdam, naar Rotterdam, naar Utrecht en naar Arnhem geweest. Om jullie mijn aankopen te laten zien van de afgelopen vakantie vandaag een shoplog. Voor de  verandering geen make-up, maar alleeen maar kleding.

IMG_0028

De shopsessie ging van start tijdens een dagje Utrecht. Aangezien ik wist dat ik nog naar meerdere leuke shop steden zou gaan heb ik me daar behoorlijk ingehouden. Ik kocht slechts één van de twee Iphone cases voor €10,00. (Het bovenste hoesje op de foto).

In Amsterdam ging de shopsessie verder. Daar kocht ik mijn nieuwe Jordans. Aan het begin van de vakantie kreeg ik geld van mijn ouders voor mijn verjaardag om daar een leuk cadeau van te kopen, en tsja, nog een paar jordans stond zeker op mijn wishlist. Na een grondige zoektocht op Instagram was ik er uit welke het moesten worden, en in Amsterdam kwam ik ze dan eindelijk tegen. Ik kocht mijn Jordans bij de Footlocker voor  €119,99.

Rotterdam stond daarna op de lijst. Al een poosje was ik opzoek naar een leuke crewneck sweater. Eigenlijk moest het er een van de Chicago Bulls of van Obey worden, maar hier kon ik niet degene van vinden die ik graag wilde hebben. Bij X21 kwam ik de pocket crewneck tegen. Deze kost €69,99 en is verkrijgbaar met verschillende kleuren pockets.

Om de vakantie af te sluiten ging ik vandaag nog even naar Arnhem met een vriendin. Eigenlijk ging ik alleen voor een vroege zoektocht naar een winterjas, maar hierin ben ik nog niet geslaagd. Het is namelijk zo dat ik iedere keer weer net te laat er achter kom dat ik toch wel echt een nieuwe winterjas nodig heb, en dan is er niks leuks meer te vinden. Beter te vroeg als te laat zullen we het voor dit jaar maar op houden. Wel kwam ik bij de Berska twee leggings tegen. Een grijze en een zwarte legging beide voor €12,99. Niet bepaald duur dus! Ook kocht ik nog een andere Iphonecase. Dit is het onderste hoesje op de foto. Bij dit hoesje is het mogelijk om je pasjes bij je telefoon te bewaren. Handig tijdens het uitgaan aangezien er in een legging geen zakken zitten. Dit hoesje kost €15,00 en is verkrijgbaar in een winkel in de Steenstraat. Als laatste kwam ik nog een leuke navelpiercing tegen bij de Clairs voor €7,95. Het is een simpele zilverkleurige piercing met een wit hartjes steentje.

Behalve in de winkel shoppen ben ik ook nog bezig geweest op internet… Ebay om precies te zijn. Hier kocht ik de beanie met ‘Boy’ er op en het licht blauw met witte armbandje. De beanie kost €19,00 en het armbandje kost rond de €4,00.

Genoeg geshopt dus zoals je kunt zien. De komende tijd wordt het voor mij dus weer even afkicken van het shoppen hoe moeilijk dat het ook is. Wel kan ik er weer even tegen aan met mijn nieuwe spulletjes.

Ben jij tijdens de vakantie nog wezen shoppen? Zo ja, waar en wat is het resultaat van jouw shopsessie?

 

7 reacties

Opgeslagen onder Fashion

7 Reacties op “Shoplog: ‘Different City’s’

  1. Stella

    En die muts????

    Like

  2. Stella

    He shit overheen gelezen….

    Like

  3. Ik heb vorige week een shoplog geplaatst. ^^ Alle spulletjes uit die shoplog komen uit Italië. Daar had ik alleen haast geen kleding gekocht. Vandaag ben ik naar Breda geweest om te winkelen, en daar ben ik héél goed geslaagd! Ik had daarvoor al een hele tijd geen kleedgeld uitgegeven, dus vandaag kon ik helemaal mijn slag slaan, hihi. Ik kwam thuis met een winterjas, een ‘tussen’ jas, 2 hemdjes, een broek, een shortje en een trui. Oeps!

    Like

Geef een reactie

