Esprit Dressed for the moment

Het komt niet super vaak voor dat ik een jurk(je) draag. Toch zijn er bepaalde gelegenheden dat ik toch wel een jurkje zou willen hebben die ik dan aan zou kunnen doen. Natuurlijk moet zo iets niet al te prijzig zijn. Daarom ging ik op zoek op internet en kwam ik terecht op de site van Esprit. Esprit verkoopt eerlijk gezegd veel meer dan ik dacht. Kinderkleding, dames- en herenmode, lingerie, schoenen en ook accessoires. Vandaag laat ik jullie een drie leuke, verschillende en betaalbare jurkjes zien.

083CC1E010_487Oversized dress €59,99
Het eerste jurkje dat ik heb uitgekozen is een oversized casual model. Simpel en daardoor gemakkelijk te combineren met verschillende schoenen en accessoires en draagbaar in verschillende gelegenheden. Met een lange ketting, een leuke armband of een opvallende ring geef je het jurkje gemakkelijk net dat beetje extra. Heb jij een appel figuur dan is dit jurkje perfect voor jou. Op deze manier kun je hem aanpassen voor verschillende gelegenheden. Het jurkje is verkrijgbaar in de maten XS-S-M-L-XL in bovenstaande blauwe kleur.
083EE1E002_001Two Colour dress €49,99
Soort gelijk jurkje herken je misschien nog wel van de trend vorig jaar. Een exemplaar dat bestaat uit twee verschillende kleuren. Door de aansluitende pasvorm, de hoge hals en het gebruik van de twee kleuren krijgt het jurkje een chique look. Wanneer jij een zandloper figuur hebt ik dit jurkje perfect voor jou. Behalve in het grijs/zwart is het jurkje ook verkrijgbaar in het blauw/zwart en het bordeaux rood/zwart in de maten 34 tot en met 44.

093CC1E013_601

Casual to the max €39,99
Het laatste jurkje dat ik uit heb gekozen is wederom een los vallend model. Wanneer jij een appel of een peer figuur heb is dit jurkje perfect voor jou.  Het jurkje accentueert de taille en doordat hij los over de buik en de heupen valt vervalt de nadruk hierop. Het jurkje is verkrijgbaar in het bordeau rood, turquoise, zwart en donker blauw in de maten XS-S-M-L-XL.

Weet jij niet welk figuur bij jouw lichaam hoort, en hoe jij zo het perfecte jurkje uit zoekt? Lees er over in de volgende post *Klik*.

Waar shop jij over het algemeen het perfecte jurkje?

2 reacties

Opgeslagen onder Fashion

2 Reacties op “Esprit Dressed for the moment

  1. Die laatste twee jurkjes zijn leuk! Handig dat je erbij hebt gezet voor welk figuur de jurkjes perfect zijn!

    Like

Geef een reactie

