Rimmel Waterproof Gel Eyeliner

Vandaag ga ik met een vriendin zwemmen en niks is dan handiger als waterproof make-up. Zelf draag ik standaard eyeliner en mascara. Twee producten die prima zijn te vinden in een waterproof variant. Vandaag laat ik jullie daarom de waterproof gel eyeliner van Rimmel London zien in de kleur ‘001 Black’.

IMG_0019 IMG_0020

De verpakking is erg handig. Zoals je kunt zien is het een klein potje met een wat aparte dop. De dop heeft deze vorm omdat je hem namelijk los kunt klikken. Als je dit doet komt er een handig klein kwastje te voorschijn. Ideaal voor onderweg. De eyeliner bevat 2 gram aan gel eyeliner.

IMG_0021

Bovenstaande swatches heb ik gemaakt met het bijgeleverde kwastje. Mooi strak. De eyeliner is gemakkelijk aan te brengen en droogt matt op. Hij is goed gepigmenteerd en blijft zoals je van een waterproof product verwacht goed zitten wanneer hij in aanraking komt met water.

De make-up producten van Rimmel London zijn verkrijgbaar bij de drogisterij en kost €9,99 per stuk. 2 gram klinkt weinig, maar voor een gel eyeliner is het behoorlijk veel. Vaak gebeurt het namelijk dat een gel eyeliner al uitgedroogd is voor je hem op heb, en dat is natuurlijk zonde. Deze eyeliner van Rimmel London vind ik zeker een aanrader. Hij is fijn in gebruik, handig mee te nemen en het kwastje is ideaal voor onderweg. Ook valt de prijs nog reuze mee.

Welke waterproof make-up gebruik jij?

 

6 reacties

Opgeslagen onder Beauty

6 Reacties op “Rimmel Waterproof Gel Eyeliner

  1. Esmée Lifestyle

    Ziet er fijn uit! x

    Like

  2. Klinkt goed! Als het erg warm weer is en/of ik ga zwemmen, draag ik meestal alleen maar mascara, dus ik gebruik alleen maar waterproof mascara.

    Like

  3. Pingback: Ootd: New Year’s Eve | AboutBeautyFashion

  4. Pingback: Eyeliner by Yes Love | AboutBeautyFashion

  5. Pingback: Eyeliner by Yes Love | Cosmetics by Kim

Geef een reactie

