Hot or Not? Beyonce en haar nieuwe hairdo

‘Oo nee’, was het eerste wat ik dacht toen ik de foto’s zag. Beyoncé heeft haar mooie lange haar omgetoverd naar een frisse korte coupe. Lef hebben is het wel, aangezien ik het zelf nooit zou doen, maar dat ik het mooier vind dan haar lange haar? Nee…

IMG_0379 IMG_0380Beyoncé kan natuurlijk veel hebben. En ook dit kapsel misstaat haar niet. Maar als ik moet kiezen tussen de lange lokken of deze korte coupe, zou ik toch gaan voor die mooie lange krullen. Even wennen misschien?

Wat vind jij van de nieuwe coupe van Beyoncé? Hot or not? Zou jij gaan voor zo’n mega verandering?

6 reacties

Opgeslagen onder Fashion

6 Reacties op “Hot or Not? Beyonce en haar nieuwe hairdo

  1. Vroeger was het mooier, maar dit is ook wel mooi

    Like

  2. ik vind het haar echt mooi staan, maar de lange haren vind ik stiekem toch iets leuker.

    Like

  3. Ik vind dit veel leuker dan haar lange haren! Ze ziet er ook veel jonger uit! Love It! 😉

    Like

  4. Eerst dacht ik ook: nooo! Maar Beyoncé is gewoon altijd prachtig, gelijk hoe haar haar is. Al verkies ik ook nog altijd haar lang haar…

    Like

  5. Ik vind het erg zonde. En ik vind lang haar haar ook veel mooier staan dan deze korte coupe.

    Like

Geef een reactie

