Nail Art by Helena Biggs

In het weekend en in de vakantie werk ik bij de Bruna bij mij in het dorp. Zo zie ik dus ook altijd wanneer de nieuwe tijdschriften en boeken binnen komen. Toen we een bericht kregen dat er een speciaal boek uit kwam boordevol nailart, moest ik die natuurlijk bestellen voor mijzelf. Het is een boek genaamd ‘Nail Art inspirerende designs van professionele stylisten’ geschreven door Helena Biggs. En hij kost maar €5,99! Ideaal voor de nail art fans onder ons denk ik zo. Daarom wil ik het graag met jullie delen.

IMG_0373 IMG_0374 IMG_0375 IMG_0376 IMG_0377 IMG_0378Er is van alles te vinden in het boek. Van tutorials en inspiratie, tot de meest bizarre nail arts die ik tot nu toe heb gezien. Erg leuk wanneer je zelf wel van experimenteren met nagellak houdt. Ook vind je voor zowel korte als lange nagels afbeeldingen en ideeën die mogelijk zijn om te maken. Wel viel het me op dat hoe verder je door het boek blader, hoe meer bizar de nail arts worden. Op de laatste pagina, deze staat niet op de foto, is er onderhand een heel sprookjesbos op de nagels gemaakt in 3D. Niet heel comfortabel lijkt mij. Gelukkig staan er ook normale en draagbare ideeën in voor dagelijks gebruik om het zo te zeggen.

Het boek is verkrijgbaar bij de Bruna. Mochten ze het niet op voorraad hebben kan het gewoon worden besteld door de medewerkers bij de Bruna. Het boek kost €5,99 en is 127 pagina’s dik.

Waar haal jij jouw nail art inspiratie vandaan?

2 reacties

Opgeslagen onder Nails

2 Reacties op “Nail Art by Helena Biggs

  1. Dat ziet er erg leuk uit !!

    Like

Geef een reactie

