Shop Shop Limited Edition Primark

Zelf ben ik niet naar de Primark geweest. Ik moest helaas gewoon werken, maar een lieve vriendin van mij ging daar lekker shoppen. En ik kon het niet laten om haar te vragen de schoenen van de Limited Edition collectie van de Primark mee te nemen. En ja hoor, ik heb ze! En niet alleen dat. Ze nam namelijk als verrassing ook een maxi dress voor mij mee. Hoe lief!

IMG_0312De schoenen hebben een behoorlijke hak. Hoger dan ik had verwacht. Ondanks dat lopen ze wel prettig en zitten ze stevig aan je voet. Vaak bij open hakken heb ik het probleem dat ze net niet perfect passen, waardoor ze tijdens het lopen steeds een stukje uit gaan. Hartstikke onhandig want daardoor kun je me toch hard aan de grond gaan. De schoenen kosten €22,00. Wel schijnen ze erg hard te gaan. Als je dus een paar wilt moet je er snel bij zijn!

IMG_0311Als verrassing nam ze deze maxi dress voor me mee. En simpel licht grijs exemplaar met een borst zakje. Hij is gemaakt van een stretch stof en zit lekker comfortabel. Wel moest ik aan het begin even wennen dat er iets om mijn benen heen zat, maar na een uurtje was ik er al aan gewend. De jurk is zomers en je kunt hem dragen in verschillende gelegenheden. Ideaal. Voor deze jurk betaal je €7,00 of €9,00. Ook is hij verkrijgbaar in meerdere kleuren.

Wat vind jij van een maxi dress?

2 reacties

Opgeslagen onder Fashion

2 Reacties op “Shop Shop Limited Edition Primark

  1. Maxidress is leuk, ideaal voor de zomer!

    Like

  2. Leuke maxi dress! Zelf heb ik iook zo’n aansluitend model. Kan je inderdaad voor verschillende gelegenheden gebruiken. Ook de schoenen zijn super!

    Like

Geef een reactie

