‘005 English Rose’ Glam’Eyes Rimmel London

Het is al weer even geleden dat ik een oogschaduw pallet voor jullie heb gereviewd. Zelf heb ik de afgelopen tijd dan ook vrij weinig aan oogschaduw gedragen. Alleen de twee standaard kleurtjes die ik ’s ochtends er snel op knal, maar niks bijzonders. Daarom laat ik jullie vandaag een pallet zien uit de Glam’Eyes lijn van Rimmel London in de kleur ‘005 English Rose’.

IMG_0313Het doosje van de oogschadus is simpel. Vierkant met een doorzichtige deksel. Wel voelt hij lekker stevig aan en is het pallet gemakkelijk mee te nemen in je tas. Ook kun je een complete look creëren met de kleurtjes uit het pallet. Er zit in totaal 2,5 gram aan oogschaduw in.

IMG_0316Op de achterkant van het doosje staat aangegeven waar iedere kleur voor dient. Ook kun je zien hoe je een simpele maar mooie ooglook met alle vier de kleurtjes kunt maken. Handig!

IMG_0314Ik moet zeggen dat ik de vorm waarop de kleurtjes in het doosje zitten erg leuk vind. Echt Rimmel London. Wel is het door de kleine vlakjes met de donkere kleurtjes wat lastiger om daar de oogschaduw uit te krijgen. Vooral wanneer je niet voorzien bent van kwasten, bijvoorbeeld onderweg, kan dit lastig zijn.

IMG_0315Alle kleurtjes bevatten een shimmer. Het lichtste kleurtje in het kruis heeft echt een knallende shimmer in zich, maar de donkere kleur om de ‘corner’ mee aan te zetten heeft maar een hele lichte shimmer. Alle kleurtjes zijn prima gepigmenteerd. Aangezien ik de swatches met mijn vingers heb gemaakt was het bij de donkere kleurtjes wat lastiger om de kleur goed te swatchen. Dit door de kleine vlakjes zoals ik al eerder vertelde.  De oogschadus is gemakkelijk aan te brengen en ziet er goed uit in één look. Ik had een foto met de look in deze post willen zetten, maar helaas is er afgelopen weekend iets niet helemaal goed gelopen waardoor ik op het moment met een blauw oog rond loop. Daarom dus geen foto van de ooglook, aangezien het meer blauw er uit zal zien dan ‘English Rose’.

Dit pallet kocht ik bij de Rimmel London beauty party voor €5,00. In de winkel kost dit pallet €11,99. Best prijzig als je het mij vraagt. Ik weet dus ook niet of ik het pallet zou hebben gekocht zonder de korting. Wel geeft hij een super effect en werkt hij fijn. Make-up van het merk Rimmel is te vinden bij de drogisterij, bijvoorbeeld de DA, de Etos en de Kruidvat.

Wat vind jij van de prijs van dit pallet? Worth it of niet?

6 reacties

Opgeslagen onder Beauty

6 Reacties op “‘005 English Rose’ Glam’Eyes Rimmel London

  1. Ik vind hem echt heel erg mooi, ook de vorm is tof!

    Like

  2. Mooie kleurtjes al is het inderdaad niet zo heel erg makkelijk om aan alle kleurtjes te raken.

    Like

Geef een reactie

