‘6 Bubblicious’ Color Show Maybelline

Op instagram zie ik weer regelmatig mooie french manicure nagels voorbij komen. Hierdoor kwam ik op het idee om het lakje van vandaag eens anders te swatchen dan normaal. Namelijk niet over de volledige nagel, maar dus alleen de tip van mijn nagel. Een vrolijke, roze en zomerse french manicure. Om deze french manicure netjes voor elkaar te krijgen heb ik gebruik gemaakt van de ‘French manicure tip guides‘  van Essence die ik al eens eerder voor jullie heb uit geprobeerd en beschreven. Heb je geen idee waar ik het over heb? Kijk dan even hier *KLIK*. 

IMG_0291Het flesje van de Color Show lakjes van Maybelline kennen we inmiddels wel. Simpel met op de dop een opdruk van de nagellak lijn. Eerder schreef ik het volgende over de verpakking: “De verpakking is lekker simpel. Op de dop staat de naam van de lijn gedrukt waaruit het lakje komt. ‘Color Show by Colorama’. Alle lakjes uit deze lijn kosten €3,99 en bevatten 7mL aan nagellak. Op het potje zelf zit behalve het etiketje niks anders.” Het roze lakje op de foto heeft de naam ‘6 Bubblicious’. Toepasselijk met dit zoete en knallende kleurtje.

IMG_0292Zoals je kunt zien heb ik slechts de tip van mijn nagel gelakt. Hiervoor heb ik maar één laagje gebruikt. Het lakje dekt goed en droogt snel. Ook streept hij niet en is hij strak aan te brengen met het kwastje van de nagellak. Ideaal. Het is me opgevallen dat de lakjes uit de Color Show lijn echt super lang blijven zitten zonder ook maar een stukje af te brokkelen. Dit wel in combinatie met een topcoat. Het lakje blijft dan wel tot 5 dagen zitten zonder enig probleem.

Maybelline is verkrijgbaar bij de meeste drogisterijen. Dit lakje uit de Color Show lijn kost €3,99 en bevat 7mL aan nagellak.

Wat vind jij van een gekleurde French Manicure?

4 reacties

Opgeslagen onder Nails

4 Reacties op “‘6 Bubblicious’ Color Show Maybelline

  1. Leuk gedaan, en wat is het een mooi roze lakje! Hij klinkt erg goed!

    Like

  2. Hij klinkt goed, mooie frenchtip heb je ervan gemaakt!

    Like

  3. Erg mooie kleur roze, helemaal zomer. Vijf dagen, knap.

    Like

  4. Pingback: ’465 Brick Shimmer’ by Maybelline | AboutBeautyFashion

Geef een reactie

