Toms

Voordat een vriendin van mij  naar Amerika ging had ik nog niet eerder gehoord van het schoenen merk Toms. Tot zij er over begon dat ze een leuk paar had gezien met verschillende kleurtjes en dat ze die had gekocht. Super schattig, simpel maar toch apart. Aangezien dat ik steeds meer tegen kom over dit schoenen merk wilde ik het met jullie delen.

09082012515

Toms is een merk waarmee je wanneer je schoenen koopt tegelijkertijd het goede doel steunt. Toms is namelijk opgericht in 2006 door de wereldreiziger Blake Mycoskie. Wanneer je één paar schoenen koopt, krijgt een kind in een derdewereldland ook een gratis paar. Is dat niet een lekker gevoel?

Als eerst zal ik jullie een aantal classic modellen laten zien. Deze zijn verkrijgbaar in verschillende kleurtjes, patroontjes en ook stofjes. Voor deze Classics betaal je via de officiële site, www.Toms.com, gemiddeld $55,00 per paar. Dit is zo’n €42,00.

Crochet_Black_Womens_Classics_Toms_Shoes il_fullxfull.304115749 original w-brightfloral-classic-s w-burgandy-canvas-classics-s-fa12 w-oahu-classics-s-sp13
Behalve het Classic model is Toms ook verkrijgbaar in Ballet Flats (Ballerina’s). Voor dit model betaal je op de site gemiddeld $83,00. Dit is ongeveer €62,00 voor één paar.

w-black-chambray-ballet-flats-f13-s w-purple-lina-ballet-flats-f13-sOok vind je op de site Wedges. Ook deze zijn verkrijgbaar in verschillende kleuren, met open teen of helemaal dicht en gemaakt uit verschillende stofjes. Voor de Wedges betaal je gemiddeld $75,00. Dit is ongeveer €57,00.

Behalve schoenen voor vrouwen zijn er ook Toms voor mannen en voor kinderen verkrijgbaar. Ook kun je zonnebrillen vinden op de site www.Toms.com. Jammer genoeg is het niet mogelijk voor ons om op deze site te bestellen. De site verzend de schoenen namelijk niet internationaal. Wel is het mogelijk om te zoeken naar een verkooppunt bij jou in de buurt.

Wat vind jij van de Toms? Welk model spreekt jou het meest aan?

4 reacties

Opgeslagen onder Fashion

4 Reacties op “Toms

  1. Die twee met een bloemetjes patroon vind ik heel erg leuk!

    Like

  2. Het classic model is niets voor mij, maar wauw, de wedges vind ik echt prachtig! Het initiatief van Toms is zeker een mooi initiatief!

    Like

    • De wedges spreken mij persoonlijk ook het meest aan. Toch als iemand de Classic Toms aan heeft zien ze er super leuk uit. Leuker dan ik had verwacht. Die vriendin van mij heeft namelijk de Classics van de laatste foto. Die met het bloemen printje. Super schattig. x

      Like

Geef een reactie

