Turquoise by Miss Sporty

Echt veel make-up gebruik ik niet meer van Miss Sporty. Geen idee waarom als ik eerlijk moet zijn. Het is namelijk wel samen met het make-up merk Teeez de make-up waarmee het bij mij allemaal begon. Vandaag laat ik jullie een turquoise lakje van Miss Sporty zien. Niet heel bijzonder, maar doordat hij zo super snel droogt is hij ideaal voor de vakantie.

IMG_0288Het flesje ziet er echt nog het zelfde uit als eerst. Rond, simpel maar toch duidelijk. Wel is het kwastje van de nagellak veranderd. Deze is namelijk breder geworden in vergelijking met eerst.

IMG_0289
IMG_0290Er staat niet echt een duidelijke naam of kleur op dus die kan ik jullie niet vertellen. Wel heb ik daarom foto’s van de dop gemaakt om jullie te laten zien over welk lakje van Miss Sporty het gaat.

IMG_0287Op de foto draag ik twee laagjes van de nagellak. Hij dekt erg netjes en hij streept niet. Ook is het een quick dry lakje waardoor hij inderdaad erg snel droog is zelfs met meerder laagjes. Het kwastje is zeker verbeterd sinds mijn laatste lakje van Miss Sporty. Het flesje bevat 7 mL aan nagellak.

De nagellak van Miss Sporty kost €1,99 per stuk. Ook is het lakje in meerdere verschillende kleurtjes verkrijgbaar. Miss Sporty vind je onder andere bij de Etos.

Wat vind jij van de make-up van Miss Sporty?

 

2 reacties

Opgeslagen onder Nails

2 Reacties op “Turquoise by Miss Sporty

  1. Klinkt als een fijn lakje en hij ziet er mooi uit! Altijd fijn, lakjes die snel drogen!

    Like

  2. Mooi lakje, fijn dat die goed dekt, vind ik altijd erg belangrijk.

    Like

Geef een reactie

