‘461’ Color Riche L’oréal

Red it is voor vandaag. Vandaag laat ik jullie namelijk de knal rode lipstick uit de Color Riche lijn van L’oréal zien. Zelf hou ik wel van die mooie rode lippen. Donder rood of hel rood… Op een of andere manier is het altijd chique maar ook sexy.

IMG_0272
IMG_0273De verpakking van de lipstick is heel neutraal. Alleen aan de boven en de onderkant van de lipstick is een stickertje en een nummer te vinden van de kleur. Verder is hij helemaal goud kleurig zonder enige opdruk. Erg chique. De geur van de lipstick doet me echt denken aan die van vroeger als je begrijpt wat ik bedoel.

IMG_0274De rood is echt heel fel van kleur. Super mooi om knallende lippen mee te maken. Jammer genoeg zal deze kleur niet iedereen staan. Ook bij mijzelf moet ik opletten dat ik niet op een clown ga lijken. Dit heeft voornamelijk te maken met de tint van je huid en de kleur van je haar. Wanneer de kleur niet bij de ondertoon van jouw huid past kan het lijken dat je tanden er geler uit zien als normaal. En dat is natuurlijk niet de bedoeling! De lipstick is prettig aan te brengen en blijft netjes zitten. Wel moet je hem gedurende de dag even een keer bij werken bijvoorbeeld na het eten.

De lipstick uit de Color Riche lijn van L’oréal kost €14,99 per stuk en is verkrijgbaar in verschillende kleuren. De kleur die ik jullie in deze post heb laten zien is nummer 461.

Gaat jou voorkeur uit naar fel rood of donker rood?

3 reacties

Opgeslagen onder Beauty

3 Reacties op “‘461’ Color Riche L’oréal

  1. Zelf draag ik geen rode lipstick, maar hij ziet er wel goed uit! Bij andere mensen vind ik het soms echt onwijs mooi staan!

    Like

  2. Rood is echt een leuke kleur, ik vind het wel geen kleur om dagelijks te dragen omdat het zo fel is. Maar is altijd super voor een feestje ofzo. Deze kleur ziet er wat donkerder uit dan die wat ik thuis heb, ik ga hem waarschijnlijk even testen als ik weer in het Kruidvat kom🙂

    Like

Geef een reactie

