‘447 Barmy Blue’ Salon Pro Rimmel London

Vandaag is het weer tijd voor een lakje. Ik laat jullie een kleurtje zien dat ik zelf niet echt snel of vaak zal dragen, maar toch voor de afwisseling vind ik hem wel vet. Ik kreeg dit lakje in de goodiebag van de persmiddag en ik vond het nu toch wel eens tijd om hem voor jullie te swatchen.

IMG_0268

IMG_0271Het flesje vind ik er echt mooi uit zien. Eigenlijk is hij best simpel, gewoon rond om zo te zeggen. Maar de dop loopt schuin af en in de bovenkant staat een kroontje gedrukt. Echt Rimmel London als je het mij vraagt. Het flesje voelt heel erg stevig aan en bevat 12 mL aan nagellak. Ook best veel dus. Voor één flesje betaal je €6,99 per stuk. Niet echt heel duur voor een merk als Rimmel London.

IMG_0269Met flits.

IMG_0270Zonder flits.

Op de foto draag ik twee laagjes van het lakje. Één laagje is eigenlijk al voldoende, maar door er een tweede laagje overheen aan te brengen knalt hij net wat mooier van je nagels af. Het is een helle cobalt blauwe kleur. Super leuk voor in de zomer. Ondanks dat het een donkere kleur is heeft hij toch een felle kleur wat het lakje perfect maakt voor de zomer. Het lakje heeft een fijn breed kwastje waardoor hij gemakkelijk en strak aan te brengen is. Ook streept hij niet en droogt hij snel.

Hoe denk jij over zo’n felle blauwe kleur op jouw nagels?

4 reacties

Opgeslagen onder Nails

4 Reacties op “‘447 Barmy Blue’ Salon Pro Rimmel London

  1. Mooi kleurtje, maar liever een tint lichter 🙂

    Like

  2. Wauw, dit vind ik echt een leuk kleurtje! Ik een top in precies deze kleur. Like! Hij klinkt ook fijn. :’)

    Like

  3. Ik vind die kleur echt fantastisch!

    Like

  4. Pingback: Rimmel Pro Salon ’307 Grape Sorbet’ | AboutBeautyFashion

Geef een reactie

