Chic Pink Palet

De afgelopen dagen is het me niet gelukt om een post online te zetten. Donderdag en vrijdag was mijn internet zo slecht dat ik het niet voor elkaar kreeg om een post te uploaden… Gisteren schoot het er ook bij in door werk en de zomerfeesten. Daarom vandaag twee posts voor jullie. Als eerst wil ik jullie graag een simpel palet laten zien die ik heb gekocht bij de DA. Met dit palet kun je snel en gemakkelijk een complete ooglook maken. Kijken jullie mee?

IMG_0255Het palet is erg klein. Maar zo’n 5 bij 5 cm. Handig voor in je tas. De buitenkant is gemaakt van karton. Om hem dicht te houden zit er een stevig elastiek omheen. Hierdoor blijft het palet goed dicht zitten. Op de voorkant kun je al zien welke kleurtjes er in het palletje moeten zitten. Roze tinten.

IMG_0256Wanneer je het doosje opent zit er een klein spiegeltje in. Ook al zo handig voor onderweg. In het palet zitten vijf kleurtjes. Iedere kleur heeft een eigen functie die uitgelegd staat op de achterkant van het doosje. De middelste kleur is bijvoorbeeld de highlighter en de donker paarse kleur kan worden gebruikt als eyeliner. Al zou ik deze zelf eerder in de arcadeboog gebruiken.

IMG_0257De kleurtjes zijn allemaal redelijk mooi gepigmenteerd. De twee roze tinten zouden voor mij iets intenser mogen zijn, maar de rest ziet er netjes uit. De twee lichtste tinten bevatten beide een shimmer. De andere drie tinten niet. Behalve de look die achterop het doosje staat kun je allerlei verschillende looks maken met de kleurtjes in het palet. En dat voor maar €3,95.

Zelf kocht ik het palet bij de DA hier in het dorp. Ik heb eerlijk gezegd niet echt een idee waar je het palet nog meer zou kunnen vinden. Behalve in het roze is het palet ook verkrijgbaar in het zwart en in het blauw.

Wat is jouw favoriete oogschaduw palet?

3 reacties

Opgeslagen onder Beauty

3 Reacties op “Chic Pink Palet

  1. Mooie kleuren, maar ik gebruik geen oogschaduw!🙂

    Like

  2. ‘Hmm, het is dat ik niet zo van paarse tinten op mijn ogen hou’ dacht ik net, maar toen kwam er nog achter aan dat het palet ook in het zwart en blauw te verkrijgen was. Haha! Lijkt me namelijk een fijn paletje!

    Like

Geef een reactie

