‘128 Starryeyed’ Lipstick Rimmel London

Deze week kan ik niet met zekerheid beloven dat er iedere dag een post online komt. Ik ben namelijk een week op kamp mee als begeleiding, en daardoor kan het bloggen er een beetje bij in schieten. Ik doe mijn best om iedere dag iets te plaatsen.

IMG_0265
IMG_0266
De verpakking is lekker simpel. Donker paars van kleur met daarin een subtiele glitter en een zilveren rand met daarop Rimmel London. De lipstick bevat 4 gram aan lipstick en kost dacht ik rond de 12 euro.

IMG_0267De lipstick heeft een donker paarse kleur zoals te zien is op de swatch. Hij bevat een hele fijne shimmer die er mooi subtiel uit ziet op je lippen. De stick voelt zacht aan met aan brengen en geeft een dekkende kleur. Ook blijft hij prima zitten gedurende de dag.

Hoe denk jij over paarse lipstick?

2 reacties

Opgeslagen onder Beauty

2 Reacties op “‘128 Starryeyed’ Lipstick Rimmel London

  1. Ik zou zelf niet zo gauw een paarse lipstick dragen, maar deze ziet er wel mooi uit. 🙂 Hij klinkt ook erg fijn!

    Like

Geef een reactie

