‘652 Moss’ Maybelline Color Show

Het is weer mooi weer en daardoor krijg ik altijd weer zin om mijn nagels een kleurtje te geven. Aangezien dat in mijn shoplogje van gister 2 lakjes van Maybelline voorbij kwamen leek het me leuk die gelijk maar te swatchen voor jullie. Zelf was ik namelijk ook wel erg nieuwsgierig naar de kleur. Ik was namelijk al een poosje opzoek naar een leger groen kleurig lakje, maar kon die niet vinden, tot ik dit lakje tegen kwam.

20130706-140311.jpgDe verpakking is lekker simpel. Op de dop staat de naam van de lijn gedrukt waaruit het lakje komt. ‘Color Show by Colorama’. Alle lakjes uit deze lijn kosten €3,99 en bevatten 7mL aan nagellak. Op het potje zelf zit behalve het etiketje niks anders.

20130706-140550.jpgOp de foto draag ik twee laagjes nagellak. Het eerste laagje zag we wat steperig uit, gelukkig was dit zo weg na dat ik het tweede laagje had aangebracht. De kleur is precies wat ik zocht. Het is een stoere, sexy maar ergens ook chique kleur nagellak. Het lakje dekt mooi en droogt snel. Ook blijven de lakjes uit de Color Show lijn van Maybelline wel 5 dagen zitten!
Ideaal.

Maybelline is verkrijgbaar bij de meeste drogisterijen. Dit lakje uit de Color Show lijn kost €3,99 en bevat 7mL aan nagellak. Ook loopt er op het moment een actie waarbij je 2 lakjes voor de prijs van een lakje krijgt. Altijd leuk.

Welke kleur nagellak staat al een poosje op jouw wishlist?

3 reacties

Opgeslagen onder Nails

3 Reacties op “‘652 Moss’ Maybelline Color Show

  1. Mooie kleur! (wauw wat een lange nagels!) 🙂

    Like

  2. Pingback: ’465 Brick Shimmer’ by Maybelline | AboutBeautyFashion

Geef een reactie

