Primark & A’dam Shoplog Lente 2013

Gisteren was het dan eindelijk weer eens tijd om lekker te gaan shoppen bij de Primark. Aangezien mijn voorkeur toch uitgaat naar de Primark in Zaandam ben ik met een vriendin daar heen geweest. Die Primark is vaak toch net wat rustiger en netter dan bijvoorbeeld die in Rotterdam. Na de shopsessie in de Primark zijn we nog even door gegaan naar Amsterdam om daar verder te shoppen. Een geslaagd shopdagje denk ik zo. IMG_0249Bij de Primark kocht ik een boyfriend look jean voor €15,00. Ook kocht ik een crop top met ‘smile’ opdruk voor €8,00. Verder scoorde ik een gestreept shirtje voor €4,00, een t-shirt voor €8,00, een sjaal van €4,00, een vest/jasje voor €10,00 en als laatste een rugzak voor €10,00.

Bij de H&M kwam ik twee leuke armbanden tegen voor €4,95 en twee paar ringen voor ik geloof beide €2,95 per stuk. Bij de Kruidvat kocht ik twee lakjes van Maybelline in de actie 2=1. Hiervoor betaalde ik €3,99. Als laatste kocht ik nog een snapback van de Chicago Bulls bij de Footlocker voor €39,99 en een ketting bij de Britain voor €19,99.

Op de ketting en de snapback na een budget shopdagje met veel leuke spulletjes.Ik was al een poosje opzoek naar een rugzak als deze, maar steeds kon ik geen leuk en betaalbaar exemplaar vinden. Op het moment zit ik er over te denken om ook outfit foto’s te gaan plaatsen op About Beauty and Fashion. Voor degene die mij op Instagram volgen is dit al normaal, maar dit heb ik nog niet eerder op mijn blog geplaatst. Graaf zou ik willen weten hoe jij hier over denkt, hoe jij dit ziet of graag zou willen zien. Let me know in de comments onder deze post!

Bij jij onlangs nog bij de Primark wezen shoppen? Wat heb jij daar gescoord?

6 reacties

Opgeslagen onder Fashion

6 Reacties op “Primark & A’dam Shoplog Lente 2013

  1. Nog nooit geweest 🙂 Mooie aankopen! x

    Like

  2. Leuke aankopen! Als ik naar de Primark ga, ga ik meestal naar die in Rotterdam. Een paar weken terug was ik toevallig in de Primark in Zaandam, en wow, die is veel fijner om heen te gaan zeg. Groter en rustiger. Maar ja, ik kom haast nooit in Zaandam omdat het voor mij veel te ver weg is, haha! Toen gingen we toevallig naar Zaandam voor een verjaardag, dus besloten we om daar voor nog even naar de Primark te gaan. 🙂 Het is in ieder geval leuk om daar eens te zijn geweest!

    Like

    • Precies wat je zegt. Rustiger en groter. En ook opgeruimder dan die in Rotterdam. Voor mij maakt het niet echt uit naar welke ik ga. Ik zit hoe dan ook twee uur in de bus/trein. Dus dan ga ik toch maar voor die in Zaandam. x

      Like

Geef een reactie

