‘020 Light Beige’ Camouflage Cream

Al weer even geleden schreef ik een post met daarin drie nieuwe tinten van een camouflage lijn van Catrice. Namelijk de drie tinten Camouflage cream. Aangezien ik hier de laatste tijd wat mee aan het experimenteren ben werd ik nieuwsgierig. Ik heb inmiddels wel een fijne coverstick gevonden van Rimmel London, maar budget is natuurlijk altijd nog net wat leuker.

IMG_0245
IMG_0246Het eerste waar ik aan moet denken wanneer ik dit potje zie zijn de smink potjes van vroeger met allerlei verschillende kleurtjes daarin. Op het dekseltje is duidelijk te zien dat het hier om een camouflage product gaat. Concealer dus. De concealer is verkrijgbaar in drie verschillende kleuren, namelijk 010 Ivory, 020 Light Beige & 030 Rosy Beige. Op de foto zie je de kleur 020 Light Beige. Een potje bevat 3 gram aan concealer.

IMG_0247Op de foto kun je zien dat de concealer echt dekkend is. Erg prettig om plekjes mee weg te werken. De concealer is geurloos en blijft gedurende de dag netjes zitten. In het potje heeft hij een harde textuur, maar wanneer je met je vinger over de concealer gaat wordt deze door de warmte zachter en goed om aan te brengen. De concealer is zowel onder als over je foundation aan te brengen.

De concealer komt uit het vaste assortiment van Catrice en is verkrijgbaar bij de Kruidvat en de Trekpleister. Hij is verkrijgbaar in drie verschillende tinten, namelijk 010 Ivory, 020 Light Beige & 030 Rosy Beige. Per potje betaal je €2,99.

Van welk product zou jij graag willen weten hoe je die op een makkelijke aanbrengt?

2 reacties

Opgeslagen onder Beauty

2 Reacties op “‘020 Light Beige’ Camouflage Cream

  1. Ik wil deze zelf ook nog eens testen 🙂

    Like

  2. Ik heb deze zelf ook een tijdje gebruikt, maar vond dat de cream na het opbrengen toch een beetje in de lijntjes trekken van mijn huid. Hij dekt wel mooi, maar ik ben zelf toch meer van de liquid concealer 😉

    Like

Geef een reactie

