Draw your lips with Essence

In het shoplogje met kleding van de Berska, Maybelline, Catrice en Essence kon je mijn eerste drie lipliners voorbij zien komen. Normaal maak ik geen gebruik van een lipliner. Ik heb dan  namelijk altijd het gevoel dat ik er al snel uit ga zien als een clown. Toch werd ik na wat reviews over verschillende potloden toch wel nieuwsgierig of het dan echt zo was dat de kleur van je lipstick beter op zijn plaats blijft zitten. Uitproberen dus maar.

IMG_0239
IMG_0240Ik heb gekozen voor drie verschillende kleuren kleuren. Een rood potlood genaamd ’08 Red Blush’, een fuchsia roze potlood genaamd ’02 My Treasure Island’ en een oud roze potlood genaamd ’06 Satin Mauve’. ’02 My Treasure Island’ komt uit de Ticket to Paradise LE van Essence. Deze liner kost €1,39. De andere twee liners komen uit het vaste assortiment van Essence. Deze kosten €0,99 per stuk.

IMG_0241Van links naar rechts: 08 Red Blush, 02 My Treasure Island & 06 Satin Mauve.

De twee potloden uit het vaste assortiment, zie de linker en de rechter swatch, zijn mooi gepigmenteerd. Beide potloden bevatten 1 gram aan liner. Wanneer je ze aanbrengt op je lippen voelen ze zacht aan en geven ze een matte finish. Beide kleuren blijven mooi zitten en werken prima als een basis voor je lip make-up.

Het potlood uit de Ticket to Paradise LE heeft een andere textuur. Het is namelijk een glossy lipliner. Deze is meer transparant dan de andere twee. Ook is deze liner in tegenstelling tot de andere twee niet matt wanneer je hem op je lippen aanbrengt, maar glanzend. Dit potlood bevat 1,4 gram aan liner.

Gebruik jij een lipliner? Zo ja, welke?

1 reactie

Opgeslagen onder Beauty

Een Reactie op “Draw your lips with Essence

  1. Marjan

    Ik gebruik eigenlijk altijd lipliner, zeker onder ”goedkope” lipstick, dan blijft zelfs action lipstick meer dan 5 uur zitten!!

    Like

Geef een reactie

