‘262 Pink Boom’ Maybelline

Gisteren zagen jullie het lakje van Maybelline al in de shoplog voorbij komen. Vandaag de swatch er van. Echt veel make-up en vooral nagellak van Maybelline heb ik niet. Waarom? Geen idee… Dit is eigenlijk ook het enige lakje van me echt aansprak toen ik voor de schap van Maybelline stond. Het milkshake roze kleurtje, zoals ik het dan noem, spreekt mij toch iedere keer weer opnieuw aan. En voor €3,99 vond ik hem nog behoorlijk budget voor dit merk.

IMG_0220De verpakking is lekker simpel. Op de dop staat de naam van de lijn gedrukt waaruit het lakje komt. ‘Color Show by Colorama’. Alle lakjes uit deze lijn kosten €3,99 en bevatten 7mL aan nagellak. Op het potje zelf zit behalve het etiketje niks anders.

IMG_0221Dat het lakje echt prettig is kan ik niet zeggen. Waarom? Het lakje heeft een normaal, rond kwastje. Persoonlijk vind ik een wat breder kwastje fijner lakken. Behalve dat lijkt het lakje behoorlijk dik, zelfs een beetje stroperig, waardoor hij erg streperig lakt. Dit is vooral zichtbaar bij het eerste laagje. Jammer genoeg dekt hij niet eens echt bij dit eerste laagje. Bij het tweede laagje dekt hij wel netjes. Wanneer je iets te weinig nagellak aan het kwastje heb streept hij alsnog heel erg… Lastig. Het kleurtje is wat feller dan ik had verwacht, wel erg mooi. Ook droogt hij redelijk goed.

Wat is jouw favoriete nagellak kleur?

1 reactie

Opgeslagen onder Nails

Een Reactie op “‘262 Pink Boom’ Maybelline

  1. Pingback: ’465 Brick Shimmer’ by Maybelline | AboutBeautyFashion

Geef een reactie

