Berska, Catrice, Essence & Maybelline Shoplog

Vandaag mocht ik dan eindelijk weer. Lekker shoppen! Deze keer nam ik me echt voor niet te veel te kopen. Met maar maximaal €20,00 aan contant geld op zak, en het voornemen om maar €20,00 maximaal te mogen pinnen begon de jacht. En het is me ook nog gelukt ook deze keer!

IMG_0218Deze crop top kwam ik tegen bij de Berska. Al eerder liet ik jullie de sneakers zien die ik op de H&M site bestelde. Toen ik deze top zag moest ik gelijk aan de schoenen denken. Het groen is namelijk precies het zelfde als dat van het patroontje in de schoenen! Deze top is een los vallend model en komt tot net boven je navel. Hij kostte me maar €4,99!

IMG_0219Ook deze body’s scoorde ik bij de Berska. Beide kosten ze €9,99. Ik had deze al vaker in de winkel zien hangen, maar iedere keer dacht ik: “ach, dat komt nog wel”. Nu nam ik ze dan toch maar eens mee. Zelf vind ik ze super leuk in combinatie met een highwaist short, broek of legging.

IMG_0220Als laatste moest ik natuurlijk ook nog even langs de Kruidvat op. Daar kocht ik drie lippotloden. Van onder naar boven: 08 Red Blush, 02 My Treasure Island (LE Ticket to Paradise) & 06 Satin Mauve. De twee potloden uit het vaste assortiment kosten €0,99 per stuk, en het potlood uit de Ticket to Paradise LE kost €1,39. Eerlijk gezegd sprak de rest van de Ticket to Paradise collectie me niet echt aan, en liet ik die dus voor wat het was. Van het merk Catrice kocht ik de nieuwe camouflage cream waar ik jullie vorige week over vertelde. Deze kocht ik in de kleur 020 Light Beige. Deze concealer kost €2,99. Als laatste kocht ik een lakje van Maybelline genaamd 262 Pink Boom. Dit lakje koste €3,99. 

Wat vind jij van de Berska? En welk make-up product zou jij mij aanraden om uit te proberen?

3 reacties

Opgeslagen onder Beauty, Fashion

3 Reacties op “Berska, Catrice, Essence & Maybelline Shoplog

  1. Leuke aankoopjes! De crop top is mooi, prachtige kleur ook! Toevallig dat hij bij je schoenen past!

    Like

  2. Leuke aankoopjes ! (:

    Like

  3. Pingback: Draw your lips with Essence | aboutbeautyfashion

Geef een reactie

