Isabel Marant voor H&M

Afbeelding1

Afgelopen winter hebben jullie vast wel de bekende Isabel Marant wedge sneakers voorbij zien komen op straat. Isabel Marant is een bekende mode ontwerpster met een leuke eigen stijl. Vanaf 14 november 2013 brengt Isabel Marant een nieuwe kledinglijn uit in samenwerking met de H&M. Super gaaf! Behalve een vrouwen collectie, die Isabel normaal ontwerpt, ontwerpt ze deze keer ook speciaal een mannen collectie.

Wat Isabel Marant zelf over de samenwerking zegt: “Ik ben gevleid door deze samenwerking. H&M werkt met de beste designers en het is voor mij dan ook een grote eer om uitgenodigd te worden. Mijn streven is iets wezenlijks te creëren dat vrouwen in hun dagelijkse leven willen dragen, met een zekere zorgeloosheid die volgens mij heel erg Parijs is: je kleedt je stylish zonder er teveel aandacht aan te besteden en ziet er toch sexy uit. De collectie is doordrenkt van dit soort easiness en attitude. Alles is met elkaar te combineren, gewoon door je eigen gevoel te volgen: voor mij draait mode helemaal om persoonlijkheid”, aldus Isabel Marant.

Ken jij de kleding/schoenen van Isabel Marant? Is het jouw stijl?

1 reactie

Opgeslagen onder Fashion

Een Reactie op “Isabel Marant voor H&M

  1. Eerlijk gezegd kende ik haar nog niet echt voor de bekendmaking van dit nieuws.. het enige is dat ik waarschijnlijk haar naam wel is heb gehoord, maar meer niet. Ik ben wel super benieuwd naar de collectie! Lijkt me gaaf!

    Like

Geef een reactie

