‘Me & My Ice Cream’ LE Essence

Composing me & my ice creamPastel kleurtjes, ik hou er van. Net als vorig jaar komt Essence ook dit jaar weer met een pastel kleurige collectie. Dit keer heeft te collectie de naam ‘Me & My Ice Cream’. In de collectie vind je voornamelijk sorbetkleuren: gemarmerde oogschaduwen in zachte kleurnuances, drie lip balms met kleurtwist, een crème blush, shimmer pearls en nagellak in pastelkleuren. 

Baked eyeshadow

ess_MeAndMyIce_CreamES01_ConeHead ess_MeAndMyIce_CreamES02_Icyllicious ess_MeAndMyIce_CreamES03_Icyllicious
Verkrijgbaar in 01 cone head, 02 icylicious and 03 always on my mint.

Deze langhoudende, gemarmerde oogschaduw is verkrijgbaar in de tinten karamel, abrikoos en mint. Ze hebben een superzachte textuur voor een zomerse oogmake-upstijl met een subtiele glans. Deze kosten €2,89 per stuk.

Lip Balm
ess_MeAndMyIce_LipBalm01 ess_MeAndMyIce_LipBalm02 ess_MeAndMyIce_LipBalm03
Verkrijgbaar in 01 ice, ice baby, 02 icylicous en 03 ben & cherries.

Deze unieke lip balsems zijn verkrijgbaar in lavendel-vanilla, abrikoos-beige en roze-mint. Jouw lippen worden verwend met sheaboter en jojoba-olie en de aroma’s laten een heerlijke geur achter. Deze kosten €1,99 per stuk.

Cream Blush
ess_MeAndMyIce_CreamBlush
Verkrijgbaar in 01 ice bomb.

Deze cream textuur blush voelt als een crème en een poeder te gelijk. Ik denk dat het ongeveer net zo iets is als de Hip Trip blush die ik jullie gister liet zien. De blush geeft je wangen een abrikoos kleurige tint. En dat voor een prijsje van €2,89.

Shimmer Pearls
ess_MeAndMyIce_ShimmerPearls_open ess_MeAndMyIce_ShimmerPearls
Deze pastel kleurige bolletjes bevatten een lichte shimmer. Door de kleur combinatie geven ze je huid een gezonde gloed en werken ze gemakkelijk rode plekjes weg. Deze shimmer pearls kosten €3,39 per stuk.

Nail polish
ess_MeAndMyIce_NailPolish01_bencherries ess_MeAndMyIce_NailPolish02_allwaysinmymint ess_MeAndMyIce_NailPolish03_IceIceBaby ess_MeAndMyIce_NailPolish04_Icylicious
Verkrijgbaar is 01 ben & cherries, 02 always in my mint, 03 ice, ice baby en 04 icylicious.

Deze schattige pastelkleuren roze, mint, lavendel en abrikoos zorgen ervoor dat ik helemaal zin krijg in de zomer. De kleurtjes zijn schattig, maar toch opvallend. En dit voor maar €1,89 per stuk.

Nail topping Sticker
ess_MeAndMyIce_NailToppingSticker
Verkrijgbaar in 01 rainbow sprinkels.

Deze nail folies doen me denken aan de Kaviaar look die met kleine bolletjes kan worden gecreeërd. Nou denk ik dat dit toch wel iets sneller zal gaan dan het lakken van je nagels en het strooien van de bolletjes over je nagels. Lekker snel en lekker zomers. En dit voor €1,99 per pakje.

Hand Wipes
ess_MeAndMyIce_HandWipes
Verkrijgbaar in 01 i scream ice cream.

Zoals de naam van de collectie al zegt zijn we helemaal into ice cream. En van smeltend ijs krijg je plakkende handjes. Maar geen paniek. Met deze handige hand wipes is dat probleem zo weer verholpen. Dit pakje kost €1,39 per stuk. Ook nog een super handig om mee te nemen op reis!

Essence “Me & My Ice Cream” is verkrijgbaar in augustus 2013 bij Kruidvat en Trekpleister in Nederland en bij Kruidvat in België.

Wat vind jij van deze vrolijke pastel kleurtjes?

2 reacties

Opgeslagen onder Beauty

2 Reacties op “‘Me & My Ice Cream’ LE Essence

  1. Ik wil die shimmer pearls! Ze zijn zo mooi!

    Like

Geef een reactie

