Hip Trip Satin Blush ‘C01 Light my Fire’

Het tweede product uit het shoplogje is iets waar ik maar niet genoeg verschillende kleuren van kan hebben. Een blush. Over het algemeen gaat mijn voorkeur uit naar een poeder variant, maar naar deze blush was ik behoorlijk nieuwsgierig. In de winkel heb ik niet gekeken naar de kleur om mij volkomen te laten verrassen, en ja, dat is zeker gelukt.

IMG_0215De verpakking ziet er leuk uit. Anders dan die van de meeste blushes. Ook zie je op de verpakking een opdruk van de ‘Hip Trip’ collectie van Catrice. Deze opdruk zie je op alle verpakkingen uit de collectie terug komen. Waar het precies voor moet staan weet ik niet, maar het ziet er toch altijd net wat leuker uit dan helemaal niks.

Wanneer je de dop van het flesje afdraait komt er een simpel doseer stukje tevoorschijn. Wel moet je behoorlijk hard knijpen in het flesje om de blush er uit te krijgen. De flacon bevat 15 mL aan blush.

IMG_0216
IMG_0217Wow, wat een knal kleur. Ik had verwacht dat de blush vloeibaar was, maar het is meer een poederachtige textuur. Zoals de omschrijving in de post over de collectie al zegt voelt deze textuur heel licht aan. En ja, ook de heldere flamingo roze kleur omschrijft de blush perfect. Het enige min puntje is dat hij naar mijn idee behoorlijk fel is. Niet echt geschikt voor de lichte huidjes onder ons. Ik ben zelfs bang dat hij voor mij te knallend is. Het lijkt er dan eerder op alsof ik een oververhit hoofd heb dan dat ik een subtiele blush heb aangebracht. Jammer is dat. Ook is de poeder behoorlijk lastig te doseren. De hoeveelheid die je op de foto ziet is toch wel de minste hoeveelheid die ik er uit kreeg. Zoals je op de swatch kunt zien zou dit veel te heftig zijn voor op je gezicht… Jammer.

De blush is verkrijgbaar in de kleur C01 Light My Fire voor een prijsje van €3,99. Benieuwd naar de rest van de Hip Trip LE? *KLIKHip Trip” by CATRICE is vanaf half mei t/m eind juni 2013 verkrijgbaar bij Kruidvat en Trekpleister in Nederland en bij Kruidvat in België.

Doe jij al mee aan de Rimmel winactie van About Beauty and Fashion? Nog niet? Kijk dan snel even hier, *KLIK*, en maar kans op een plaats bij de workshop!

Wat vind jij van deze fel gekleurde blush?

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder Beauty

Geef een reactie

