Nivea Raspberry Lip Butter

Gisteren liet ik jullie in het shoplogje de lip butter van Nivea al zien die ik had gekocht. Vandaag de review  daarvan. Ondanks dat de winterse kou mijn lippen niet meer laten barsten, moeten ze ook nu nog iedere dag worden verzorgt. Ik heb er een hekel aan wanneer er velletjes op mijn lippen zitten. En net als de huid, worden ook je lippen droog door de zon. Daarom kan ik naar mijn idee nooit genoeg lip balsems, butters en andere verzorging producten hebben.

IMG_0209
IMG_0211De verpakking vind ik er echt te schattig uit zien. Gelijk op de verpakking is zichtbaar welke geur de lip butter heeft. De verpakking bevat 19mL aan butter. Genoeg dus om voorlopig mijn lippen mee te kunnen verzorgen.

IMG_0214Nivea belooft dat je lippen langdurig gehydrateert en beschermt zijn. Door de frambozen aroma zullen je lippen fluweelzacht aanvoelen. Ook geeft de butter je lippen een natuurlijk gekleurde gloed. Ik ben benieuwd.

IMG_0212
IMG_0213De lip butter heeft een licht roze kleur. Heel subtiel dus. Ook voelt hij heel zacht aan. Je lippen worden inderdaad heel erg goed gehydrateert. Velletjes verdwijnen en er zijn geen scheurtjes meer te zien. Ook geeft hij je lippen een super mooie en subtiele glans. Perfect voor in de zomer. De framboos is goed te ruiken in de butter. Gelijk wanneer je het potje opent komt de geur je tegemoet. Lekker fruitig en niet te zoet.

De lip butter van Nivea is verkrijgbaar in een vanille, een original en een framboos variant. Normaal kost deze €3,00 per blikje. In combinatie met mijn Kruidvat voordeelpas kostte dit blikje maar €1,50.

Doe jij al mee aan de Rimmel winactie van About Beauty and Fashion? Nog niet? Kijk dan snel even hier, *KLIK*, en maar kans op een plaats bij de workshop!

Naar welke lip butter of lipbalm gaat jouw voorkeur uit?

2 reacties

Opgeslagen onder Beauty

2 Reacties op “Nivea Raspberry Lip Butter

  1. Dit lijkt me een erg fijn product !! Ik ben ook erg gek op lipverzorging, vooral als het een mooi subtiel glansje achterlaat.
    Liefs xoxo

    Like

  2. Oeh, die lijkt me fijn! Echt wat voor mij denk ik! ^^

    Like

Geef een reactie

