Shoplog: ‘H&M, Nivea & Catrice’

Al een poosje heb ik geen nieuwe beauty producten gekocht. Dit kon je misschien ook al wel merken in de posts die voorbij kwamen op About Beauty and Fashion. Toen ik afgelopen week even snel de Kruidvat in liep voor zonnebrand kon ik het dan ook niet laten om weer eens een kijkje te nemen bij de make-up afdeling. En ja hoor, ik kon het weer niet laten om iets mee te nemen. Ik heb me deze keer wel netjes ingehouden.

IMG_0209Bij de Kruidvat kocht ik deze lip butter van Nivea. Met mijn voordeelpasje kreeg ik de lip butter in plaats van voor €3,00 voor €1,50. Behalve deze rasberry variant is de lip butter ook nog verkrijgbaar in een vanille en een naturel variant. Alle soorten bevaten verzorgende Shea butter en Almond oil die er voor zorgen dat je lippen optimaal verzorgt worden en zacht aanvoelen na gebruik.

Als tweede kocht ik de blush uit de Hip Trip LE van Catrice. In de post over de collectie schreef ik het volgende over de blush: ‘De Satin Blush zorgt voor een mooie blos op de wangen. De lichte textuur is gemakkelijk aan te brengen en met de vingertoppen uit te werken waarbij hij versmelt met de huid. Met de heldere flamingoroze blush breng je een subtiel blosje aan. En gebruik je meer laagjes, dan wordt je blush steeds krachtiger.Verkrijgbaar in C01 Light My Fire voor een prijsje van €3,99.’ Natuurlijk heb ik ook gekeken naar de rest van de collectie gekeken, maar eerlijk gezegd vond ik deze niet heel spannend. Daarom hield ik het bij deze blush.

IMG_0210Deze schoenen had ik al op de site van de H&M voorbij zien komen en ik was gelijk helemaal verliefd. Jammer genoeg verkochten ze deze niet in Arnhem of Nijmegen bij de H&M… Daar werd me namelijk verteld dat ze de schoenen waarschijnlijk alleen in Amsterdam of Rotterdam zouden hebben. Aangezien ik vorige week toch naar Amsterdam ging vanwege een concert kon ik mooi even een kijkje nemen bij de H&M’s daar. Jammer genoeg waren in de zes(!) H&M’s waar ik ben geweest de schoenen uitverkocht. Dan toch maar bestellen op internet. De schoenen kosten €19,95 en zijn ook verkrijgbaar in het zwart, wit en oranje. Bij je bestelling kun je maximaal twee kortingscodes invoeren. Ik heb de code 0241 en 1304 gebruikt. Daardoor kostte de schoenen me maar €9,95! Altijd leuk.

Doe jij al mee aan de Rimmel winactie van About Beauty and Fashion? Nog niet? Kijk dan snel even hier, *KLIK*, en maar kans op een plaats bij de workshop!

Heb jij de afgelopen tijd nog leuke aankomen gedaan?

3 reacties

Opgeslagen onder Beauty, Fashion

3 Reacties op “Shoplog: ‘H&M, Nivea & Catrice’

  1. De schoenen zijn gaaf zeg!

    Like

  2. Pingback: Berska, Catrice, Essence & Maybelline Shoplog | aboutbeautyfashion

Geef een reactie

