Casuelle Neon Pink

In de weekenden werk ik in de speelgoedwinkel bij mij in het dorp om wat bij te verdienen. Nu komt het wel eens voor dat ik en mijn collega de bestellingen moeten doen, en tsja… Als er dan nagellak bij staat dan wordt dat dus ook besteld. Ook deze keer gebeurde dat. We kozen de nagellak uit genaamd ‘Casuelle Neon’. Het make-up merk Casuelle kende ik al wel. Het is goedkoop en de kwaliteit is voor de prijs alles behalve beroerd. Daar waren de lakjes dan. Neon roze en neon groen. Vandaag wil ik jullie het neon roze lakje laten zien. Hij pakte namelijk mooier uit dan ik had verwacht.

IMG_0205Het flesje zelf vind ik er leuk uit zien. De dop geeft het flesje net wat extra. Ook ziet het lakje er niet kinderlijk of heel goedkoop uit. Eigenlijk dus gewoon als normale lakjes die je ook bij de drogist zou kunnen vinden. Ook op het potje staat gedrukt dat het om een neon kleurtje gaat. Naar mijn idee niet echt nodig aangezien je dat prima aan het lakje zelf kunt zien.

IMG_0206Zonder flits.

IMG_0207Met flits.

Op de foto draag ik twee laagjes van het lakje. De tip schijnt heel licht nog door. Een derde laagje zou genoeg zijn om dit tegen te gaan. Neon is het kleurtje zeker. Hij knalt gewoon van je nagels af. Super gaaf als je het mij vraagt. Het lakje is fijn en gemakkelijk aan te brengen. Ook dekt hij beter dan ik had verwacht, streept hij niet en droogt hij behoorlijk snel. Prima kwaliteit dus voor een lakje uit de speelgoedwinkel! Behalve in het roze is het lakje ook verkrijgbaar in het neon groen en geel. Leuk voor in de zomer.

Ik heb het lakje gekocht bij de Toys2play hier in het dorp voor een prijsje van €1,99. Waar de make-up en dus ook de nagellak van Casuelle nog meer verkrijgbaar is weet ik niet precies. Wel staat op de site van Casuelle aangegeven dat hun producten in verschillende drogisterijen wordt verkocht.

Doe jij al mee aan de Rimmel winactie van About Beauty and Fashion? Nog niet? Kijk dan snel even hier, *KLIK*, en maar kans op een plaats bij de workshop!

Wat vind jij van het neon kleurtje voor op je nagels? Gebruik jij make-up van het merk Casuelle?

 

1 reactie

Opgeslagen onder Nails

Een Reactie op “Casuelle Neon Pink

  1. Super gaaf kleurtje! Klinkt goed, helemaal voor zo’n prijsje!

    Like

Geef een reactie

