Quickmax Eyelash Growth Enchancer

Een paar weken geleden ontving ik onverwachts een pakketje met daarin een nieuw soort beauty product. Het was een soort van serum waardoor je wimpers sneller zouden moeten gaan groeien, steviger aan zouden gaan voelen en er ook voller uit zouden gaan zien. Eerlijk gezegd geloof ik nooit zo in die serums die dit soort dingen beloven… Maar toch werd ik wel nieuwsgierig naar de werking en heb ik het product getest.

IMG_0201Het doosje ziet er niet echt make-up achtig uit. Erg simpel en de kleur spreekt me ook niet echt aan. Wel staat er duidelijk op aangegeven wat er in het doosje zit en is hij gemakkelijk te herkennen tussen je andere make-up producten.

IMG_0202In het doosje zat dit kleine eyeliner-achtige stickje. Ook hiervan is de look erg simpel gehouden. Er staat op wat het is, niet meer, niet minder. De verpakking bevat 5mL aan serum.

IMG_0203Wanneer je de dop er afdraait komt er zoals verwacht een klein kwastje tevoorschijn. Dit is dan wel weer handig aangezien je het serum langs je wimperrand moet aanbrengen. Doordat het serum transparant is kun je alleen niet goed zien of er genoeg aan het kwastje zit. Dit kan wat lastiger zijn tijdens het aanbrengen.

IMG_0204Zoals je op de foto kunt zien is het serum gewoon transparant. Je kunt het dus gewoon onder je make-up aanbrengen. Er wordt geadviseerd om het serum aan te brengen op een goed gereinigde huid. Doe dit dus ’s ochtends voor je jouw make-up aanbrengt of ’s avonds voor je gaat slapen.

Het serum irriteert niet aan de ogen. Het is de bedoeling dat je het serum zo strak mogelijk langs de wimper rand aanbrengt. Wil je dat het extra goed intrekt, leg dan eerst een warm kompres op je ogen en breng daarna het serum aan. Laat het serum een paar minuten intrekken en spoel het vervolgens af met lauw water. Het is niet perse nodig om het serum af te spoelen. Je kunt het ook gewoon verder in laten trekken als je wilt. Na 7 dagen dagelijks gebruik moet je al resultaat kunnen zien. Na 4 tot 6 weken is het resultaat optimaal zichtbaar.

Ik moet zeggen dat ik zeker het verschil kon zien. Doordat ik een tijdje een wimperkruller heb gebruikt waren er bij mijn rechteroog verschillende wimpers afgebroken. Dit kon je goed zien wanneer ik wat meer mascara aanbracht. Na 15 dagen gebruik van dit serum is het verschil zo minimaal geworden dat het nog maar nauwelijks zichtbaar is. Ideaal! Ook heb ik snel last van oogontsteking. Hierdoor was ik bang dat wanneer het serum in mijn ogen zou komen dit zou zorgen voor irritatie. Dit was gelukkig ook niet het geval. Mijn wimpers voelen inderdaad steviger aan en zijn zichtbaar langer!

Het serum is verkrijgbaar op de site van Lux Style voor een prijs van €49,95. Behoorlijk prijzig, maar het resultaat mag er dan ook zeker zijn! Behalve voor je wimpers kun je het serum ook gebruiken voor je wenkbrauwen. Hier zal het serum het zelfde effect op hebben als op je wimpers.

Doe jij al mee aan de Rimmel winactie van About Beauty and Fashion? Nog niet? Kijk dan snel even hier, *KLIK*, en maar kans op een plaats bij de workshop!

Wat denk jij van dit serum? Heb jij al eens eerder een soort gelijk serum geprobeerd? Zo ja, hoe beviel dat?

8 reacties

Opgeslagen onder Beauty

8 Reacties op “Quickmax Eyelash Growth Enchancer

  1. Top dat het werkt, word ik blij van 🙂 Ben zelf ook bezig met het testen van een lash enhancer, zo benieuwd of het echt werkt. Over een paar weken doe ik een voor en na foto om verschil te laten zien. Wel duur deze, ik zag ook een andere de revue passeren van 79 euro, duur goedje. Die ik probeer is normaal 10 euro en ik had het in de aanbieding voor 5,99, dus ben erg benieuwd naar de werking. Reviews zeggen dat het werkt!

    Like

  2. Lise

    Hoi ik ben van plan dit product ook te gaan gebruiken en nou vroeg ik me af of je een voor en na foto hebt

    Groetjes Lise

    Like

  3. Flour

    Kun je me misschien vertellen wat de samenstelling is? bvd

    Like

  4. Van vliet

    Inmiddels is de ‘actieprijs’ 79,95€ 😂

    Liked by 1 persoon

    • Jemig… dat is flink wat duurder dan toen ik dit serum probeerde in 2013. En toen was t al prijzig, €49,95…

      Even geleden heb ik een ander serum geprobeerd dat echt super werkt en een stuk betaalbaarder is (lees €3,95)! Ik zal hier binnenkort een review over plaatsen! Mocht je hem al eerder willen proberen… Ik heb het over het wimperserum overnight coffein van het merk Alverde. Erg fijn product! Xx

      Like

Geef een reactie

