‘Buy me an Outfit’ Karmaloop

Iets minder dan anderhalve week geleden vertelde ik jullie over de webwinkel ‘Karmaloop.nl‘. Karmaloop is zoals ik al vertelde een van mijn favoriete webwinkels. In deze webshop vind je kleding die niet zomaar iedereen heeft. Er zitten dus ook zeker items tussen die je moet durven dragen. Wanneer je een bestelling doet kun je met de code ‘AboutBeautyFashion‘ 10%  korting krijgen over al je aankopen. Let wel op, want de korting geldt niet op de sale producten. Om jullie wat items van Karmaloop te laten zien heb ik drie verschillende outfits gemaakt.

Outfit 1:

outfit 1Broek van €70,00 voor €42,00 / Shirt €47,00 / Schoen €58,00 / Ring €17,00 / Zonnebril €15,00

De broek in deze outfit is helemaal hot op het moment. Op straat kom je de verticaal gestreepte jeanlegging of jeans steeds vaker tegen. Net als vorige zomer is de crop top helemaal hot. Het ronde model van de zonnebril is ook helemaal perfect voor deze zomer. Behalve dit zwart witte exemplaar zijn er nog veel meer verkrijgbaar. Er moet er dus ook vast wel een te vinden zijn die past bij jouw stijl!

Outfit 2:
outfit 2Broek €63,00 / Trui €51,00 / Tas €66,00 / Slippers €48,00

Dit is een wat meer casual outfit. De kleurtjes van de tas komen ook weer terug in de slippers. De slippers vind ik er erg leuk uit zien. Er zitten verschillende bandjes op, maar toch zien ze er niet te druk uit.

Outfit 3:
outfit 3Broek €54,00 / Top €32,00 / Zonnebril €21,00 / Rugzak €45,00 / Vans €63,00

Dit is een outfit die ik zo zou willen aandoen. De top vind ik echt super gaaf. De kleur en het model spreken me echt aan. In combinatie met de high waist broek heb je toch net een wat minder blote buik. Hierdoor hoeft het niet op en top zomer te zijn om deze combi te kunnen dragen. Over de rugzak en de Vans hoef ik denk ik niet veel te zeggen. Het stofje matched en ze zien er beide gewoon geweldig uit. Ook de zonnebril vind ik geweldig. Hij is stoer maar toch vrouwelijk.

Zoals ik al vertelde krijg je door de kortingscode ‘AboutBeautyFashion‘ in te voeren bij jouw winkelmandje 10% korting op jou gehele bestelling.

Doe jij al mee aan de Rimmel winactie van About Beauty and Fashion? Nog niet? Kijk dan snel even hier, *KLIK*, en maar kans op een plaats bij de workshop!

Welke outfit of welk item spreekt jou het meest aan?

3 reacties

Opgeslagen onder Fashion

3 Reacties op “‘Buy me an Outfit’ Karmaloop

  1. Ik vind de tweede outfit heel erg mooi !! Ik kende deze webwinkel nog niet, maar ik ga zeker een kijkje nemen !!

    Like

  2. Ik kende deze webshop nog helemaal niet. Lijkt me een hele leuke webshop, ik ga er binnenkort zeker eens een kijkje op nemen! Leuke outfits heb je samengesteld!

    Like

Geef een reactie

