Natural Bronzer Rimmel

Echt vaak komt het niet voor dat ik een bronzer gebruik. Heel af en toe in de zomer of met uitgaan wanneer ik er aan denk, maar anders niet. Toch denk ik dat er nu wel verandering in gaat komen. Tijdens de persmeeting kregen we namelijk de nieuwe bronzer van Rimmel London. Deze bronzer wil ik jullie vandaag graag laten zien.

IMG_0198
IMG_0199De bronzer is net iets anders dan de bronzers die ik al ken. Deze bevat namelijk SPF 15. Handig voor in de zomer. Verder ziet de verpakking er niet echt bijzonder uit. Gewoon een rond poederdoosje zoals meestal het geval is bij een bronzer. Het doosje bevat 14 gram aan poeder en in de poeder is een leuk zonnetje gedrukt.

IMG_0200De bronzer is best wel dekkend. Ik denk daarom dat de wat lichtere huidjes onder ons wel moeten oppassen met de manier waarop ze de bronzer aanbrengen. Niks is lelijker dan wanneer iemand te veel bronzer of foundation op haar gezicht heeft en hij hierdoor vaan orangje uitslaat. Verder voelt de bronzer zacht aan op de huid en bevat hij geen shimmer. Een pluspunt als je het mij vraagt. Dit is namelijk een van de redenen waarom ik geen bronzer gebruik. De shimmers vliegen vaak al in het rond voordat je de poeder nog maar op je gezicht hebt aangebracht. De kleur die ik jullie vandaag heb laten zien is ‘021 Sun Light’.

De bronzer is verkrijgbaar bij bijvoorbeeld de Etos, de DA of de Kruidvat. Één doosje kost €8,99 per stuk.

Hoevaak en op welke momenten gebruik jij bronzer?

 

1 reactie

Opgeslagen onder Beauty

Een Reactie op “Natural Bronzer Rimmel

  1. Mooie bronzer. Eigenlijk heb ik dat nog niet omdat ik denk dat ik het weinig zal gebruiken. Al wil ik er wel een tegen de zomer om dan te gebruiken 😉

    Like

Geef een reactie

