‘Morning Baby!’ BBcream Miss Sporty

BBcream is inmiddels bijna bij ieder make-up merk wel terug te vinden in het assortiment. Nu dan ook bij Miss Sporty. Tijdens mijn persmeeting kreeg ik de kleur ‘001 Nude Radiance’ mee om uit te proberen. Over het algemeen gebruik van de meeste foundations en bb creams de kleur ’02’ uit de lijn, maar eerlijk gezegd, is deze kleur nog helemaal niet zo verkeerd.

IMG_0191
IMG_0192De tube ziet er leuk uit door de opdruk. De naam ‘Morning Baby!’ wordt ook nog eens versterkt door de spiegellijst die op de tube staat afgebeeld. Leuk! Verder staat er opgedrukt dat het een BBcream is en dat hij van het merk Miss Sporty is. Zoals normaal dus eigenlijk. 

Wanneer je de dop er afdraait komt er een simpel gaatje te voorschijn. Je moet dus gewoon in de tube knijpen om de BBcream uit de tube te krijgen.

IMG_0193
IMG_0194Zoals je op de eerste foto kunt zien is de foundation behoorlijk dun. Geen probleem wanneer hij maar goed dekt. Nu moet ik toegeven dat hij dat ook zeker doet. De BBcream trekt op mijn hand iets in de lijntjes, maar wanneer ik hem op mijn gezicht aanbreng is dit niet het geval. In het begin voelt de BBcream wat nat aan, maar deze droogt al snel op. Ook ruikt de BBcream echt super lekker. Heel fris.  Wanneer je de BBcream heb aangebracht voelt je huid super lekker zacht. De BBcream is niet volledig dekkend, maar egaliseert je huid wel mooi. De BB cream van Miss Sporty is verkrijgbaar in 2 tinten: 001 nude radiance en 002 beach radiance.

Miss Sporty belooft het volgende met de BBcream:

  • De huid voelt gevoed en gehydrateerd aan
  • Camoufleert onzuiverheden
  • Egaliseert de huid
  • Beschermt de huid
  • Geeft een lichte en natuurlijke tint.

Verder zegt Miss Sporty dat deze BB cream tot wel 14 uur blijft zitten. De bewering over beschermen vind ik vaag, want er zit geen SPF in de BB cream.

De BB cream van Miss Sporty is voor € 3,49 verkrijgbaar bij onder andere Etos.

Doe jij al mee aan de Rimmel winactie van About Beauty and Fashion? Nog niet? Kijk dan snel even hier, *KLIK*, en maar kans op een plaats bij de workshop!

Gebruik jij liever een foundation of een BBcream?

3 reacties

Opgeslagen onder Beauty

3 Reacties op “‘Morning Baby!’ BBcream Miss Sporty

  1. Hij heeft sowieso een toffe verpakking! Haha. Oh, misschien een stomme vraag, maar ik vraag het toch: weet je ook welke van deze BBcreams je fijner vindt; die van Kruidvat of deze van Miss Sporty? Ik gebruik namelijk nu die van Kruidvat, die bevalt me wel goed. Maarja, misschien is deze nog wel beter, je weet het nooit. Dan probeer ik hem misschien ook uit. Alvast bedankt!🙂

    Like

    • Ehm, beide bbcreams zijn prettig in gebruik. Die van de kruidvat is wat steviger, romiger en dekkender. Die van miss sporty is wat dunner en egaliseert de huid, maar bedekt onzuiverheden niet echt gepigmenteerd. Beide bbcreams ruiken lekker en laten je huid zacht voelen. Ik denk dat je dus naar de dekking zou moeten kijken. Wil je een dichte dekking, kies dan voor de bbcream van de kruidvat. Wil je een wat luchtigere cream die wel egaliseerd, kies dan voor die van miss sporty. Ik hoop dat je er wat aan hebt. Xx

      Like

Geef een reactie

