Easy Make-up Looks

Zelf draag ik dagelijks make-up. Mijn look bestaat dan uit wat foundation om mijn huid egaal te maken, een eyeshadow base, eyeliner, mascara, een blush en zo nu en dan lipstick. Ik merk eigenlijk dat ik alleen wanneer ik uit ga mijn make-up op een andere manier draag. Dan denk ik dus pas echt na over hoe mijn make-up er wat aparter uitziet dan anders. Zo ’s ochtends voor school gaat het gewoon op de automatische piloot. Aangezien ik zelf wel wat inspiratie voor simpele make-up looks kan gebruiken, en misschien jullie ook wel, vandaag een post met daarin verschillende make-up looks die mij erg aanspreken. Niet al te moeilijk en ook niet al te tijdrovend.

2_100517122618_1Een neutrale look met een kleine winked eyeliner geeft je al snel een wat meer wakkere blik. Nude lips zien er gezond, verzorgd en ook fris uit.

7075-lors-de-la-fashion-week-printemps-ete-0x375-1Een gekleurde eyeliner kan toch al snel dat beetje extra geven. Het is gemakkelijk, snel maar toch net wat anders dan normaal. Voor degene die normaal geen eyeliner boven hun oog dragen zal dit misschien niet een snelle look zijn, maar voor de meiden die dagelijk met de eyeliner in de weer zijn is dit een eitje.

BABOR_FS13_Eternal SUNDays1Bij deze look is gebruik gemaakt van lichte tinten. Door de meest lichte tint in de binnenste ooghoek aan te brengen, vervolgens een middel tint in de arcadeboog aan te brengen en deze wat uit te blenden, en deze als laatste te accentueren met de donkerste tint creër je een subtiele en lieve look.

blue_eyelashesGa eens een keer voor een gekleurde mascara als je weinig tijd hebt en toch iets anders wilt. Gemakkelijk en leuk.

Eyeliner-make-up-trend-2012-500x333Bij deze look zie je een hele lichte tint oogschaduw bij de buitenste ooghoek. De rest van het ooglid is neutraal gelaten. De oogschaduw is versterkt met een dunne wink.

images (1)

imagesDeze look is zowel met oogschaduw als met een oogpotlood te maken. Omlijn je oog zowel boven als onder met de eyeliner of met de oogschaduw. Ook kun je net als Rihanna er voor kiezen om onder je oog een andere kleur te gebruiken dan boven je oog. In haar geval een donkere en een lichtere kleur. Wil je het oogpotlood boven je oog niet in één strakke lijn hebben, blend deze dan iets met een zachte kwast of met je vingers.

zomer-make-up-cursusDeze look lijkt behoorlijk op mijn standaard look.  Eyeliner boven je oog en verder eigenlijk heel subtiel. Op deze foto is er slechts een lichte kleur oogschaduw op het gehele bewegende ooglid aangebracht. Op deze manier oogt je ooglid mooi egaal.

0717-annamarie-tendler-gold-eye--mg-makeup-how-to_bd_largeHier eigenlijk het zelfde idee als met de eyeliner waarmee je jouw gehele oog omlijnt. Deze keer met oogschaduw.

Ik hoop dat je wat ideetjes hebt kunnen halen uit de bovenstaande foto’s. Ik heb er voor gekozen om snelle en gemakkelijke looks te laten zien. Hierdoor kun je de looks namelijk ook eens doordeweeks dragen in plaats van alleen tijdens het uitgaan zoals bij mij vaak het geval is.

Doe jij al mee aan de Rimmel winactie van About Beauty and Fashion? Nog niet? Kijk dan snel even hier, *KLIK*, en maar kans op een plaats bij de workshop!

Welke look draag jij het meest? En welke look in deze post zou jij (vaker) willen dragen?

4 reacties

Opgeslagen onder Beauty

4 Reacties op “Easy Make-up Looks

  1. Leuk artikel! Heel handig, met goede tips!

    Like

Geef een reactie

