Karmaloop.nl REPcode

Karmaloop.nl is een van mijn favoriete webwinkels. Je vindt er namelijk vanalles wat niet echt mainstream is. Ze verkopen kleding, accesoires, snapbacks, schoenen, tassen en meer. Ik vertel jullie vandaag over deze super webwinkel, omdat ik tot mijn grote blijdschap de website mag promoten met een persoonlijke REPcode voor About Beauty and Fashion. Ik zal jullie eerst wat items van Karmaloop.nl laten zien.

20130510-212801.jpg

20130510-212818.jpg

20130510-212823.jpg

20130510-212828.jpg

20130510-212834.jpg

20130510-212839.jpgWanneer je bij een bestelling gebruik maak van de code: ‘AboutBeautyFashion’, krijg je 10% korting! Deze korting geldt jammer genoeg niet op de sale producten, maar wel op alle andere (nieuwe) items in de winkel.

Kende jij deze webwinkel al? Spreekt de kledingstijl jou aan?

6 reacties

Opgeslagen onder Fashion

6 Reacties op “Karmaloop.nl REPcode

  1. Brenda

    Super gave site inderdaad maar vind het wel wat duur!

    Like

    • Ja, dat misschien wel. Maar in de sale is kleding te vinden voor leuke prijsjes, en je hebt natuurlijk de kortingscode. Ook kun je er vanuit gaan dat je iets draagt wat niet zomaar iedereen heeft. Ik hou daar wel van. xx

      Like

      • Brenda

        Helemaal waar inderdaad! De sales afdeling is voor mij dan ook de leukste hihi🙂. En wat je zegt over dat je dan iets unieks heeft en je dus niet iedereen mee rond ziet lopen, vind ik ook erg leuk. Er is niets zo irritant als wanneer je super blij met een aankoop bent en er vervolgens meerdere mensen mee ziet..

        Like

      • Helemaal waar. Ik heb precies het zelfde gevoel. Lekker jezelf en iets unieks… Mag best! X

        Like

  2. Brenda

    O sorry, dat moet zijn “iets unieks hebt’. Ik volg je in ieder geval. Leuke Blog!

    Like

Geef een reactie

