Oranje Etos Lakje

Gisteren liet ik jullie al verschillende items zien die geschikt zijn voor Q-day. Daarin liet ik ook al het oranje lakje van het Etos huismerk zien dat 27, 28 & 29 April verkrijgbaar was voor €1,00. Vandaag de review.

20130429-194054.jpgMet flits.

20130429-194233.jpgZonder flits.

Het is zeker een fel oranje lakje. Op de foto draag ik twee laagjes. Jammer genoeg schijnt de tip nog wel iets door, maar een derde laagje is naar mijn idee voldoende om hem helemaal dekkend te krijgen. Het lakje is gemakkelijk en streeploos aan te brengen. Ook droogt hij erg snel zoals de ‘quick dry’ beloofd. Of het een aanrader is voor Q-day? Ja, aangezien hij snel droogt en lekker fel van kleur is, is hij naar mijn idee bijna perfect. Het enige minpuntje is dus het lichtelijk doorschijnen van de tip bij twee laagjes.

Het lakje is van het Etos huismerk. Ik heb hem voor €1,00 gekocht. Normaal kost hij volgens mij rond de €2,00 nog steeds budget.

Waar ga jij heen met Q-day en Q-night?

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder Nails

Geef een reactie

