Hide The Blemish Concealer Rimmel

Toen ik jullie vertelde over mijn eerste persmiddag vertelde ik ook al dat verbaasd was over de werking van de concealer van Rimmel die die middag ook te zien was. Deze moest ik toen ook gewoon hebben. Ik ben helemaal geen fan van coversticks omdat het er meestal alleen maar lelijker uit gaat zien. Dat was bij deze concealer niet het geval.

20130427-184954.jpg

20130427-185143.jpgDe verpakking ziet er uit zoals we de coverstick kennen. Simpel en eigenlijk niet echt geweldig mooi. De verpakking bevat 4.5 gram aan concealer. Genoeg om een hele poos mee te doen dus. Voor mijn huidskleur heb ik de tint 002 Sand gekozen.

20130427-185412.jpgDe stick geeft een perfecte dichte dekking. Het is de bedoeling dat je met je vinger over de stick gaat en vervolgens de concealer op de plaatsen op je gezicht aanbrengt. De concealer voelt eerst wat vettig aan, maar wanneer je hem uitwerkt (blend) voelt hij heel zacht aan. Ideaal dus. Behalve voor het wegwerken van onzuiverheden is hij ook fijn in gebruik bij het wegwerken van wallen en dus het oplichten van je ogen.

De coverstick van Rimmel is verkrijgbaar vijf verschillende tinten voor €6,99 per stuk.

Gebruik jij wel eens een coverstick? Zo ja, welke? En hoe bevalt die?

8 reacties

Opgeslagen onder Beauty

8 Reacties op “Hide The Blemish Concealer Rimmel

  1. Ziet er fantastisch uit! Ga ik ook eens halen;)

    Like

  2. Ik ben hem deze ochtend gaan halen. Ziet er fantastisch uit! Kan niet wachten om hem te testen.

    Like

  3. Ik gebruik deze al heel erg lang, en hij is inderdaad fijn!

    Like

  4. Pingback: Rimmel Beauty Party 20 juni | aboutbeautyfashion

  5. Pingback: ’020 Light Beige’ Camouflage Cream | aboutbeautyfashion

  6. Pingback: Opgemaakt december 2013 | AboutBeautyFashion

Geef een reactie

