Lip Peeling Candy Shock

Dit product uit de Candy Shock collectie stond niet op de foto van de shoplog. Deze ben ik namelijk nog een keer snel gaan halen aangezien ik heel erg nieuwsgierig was naar de werking er van, en bij mijn eerste bezoek aan de Kruidvat was hij jammer genoeg al op. Vandaag laat ik jullie de Lip Peeling uit de limited edition collectie ‘Candy Shock’ zien.

IMG_0171“De suikerkristallen in deze stick verlossen je lippen van losse velletjes en verwennen je lippen tegelijkertijd. De stick geeft je zachte en soepele lippen. Perfect zo na de winter maanden. Je brengt de peeling gemakkelijk aan door kleine cirkelende bewegingen over je lippen te maken met de applicator. Deze peeling kost € 2,99.”

De verpakking van de Lip Peeling is anders dan de lip peeling die ik ooit al een keer heb gehad. Die zat namelijk in een potje. Deze lip peeling daarentegen zit in een soort pen. De pen ziet er simpel en zoet uit. Dit voornamelijk door de kleur. Het formaat is handig om mee te nemen en bevat 2,2 mL aan peeling.

IMG_0172Wanneer je de dop er afhaalt komt er een zachte applicator te voorschijn zoals Catrice al omschreef. Ideaal voor het aanbrengen van de lip peeling.

IMG_0174Wanneer je aan de achterkant van de verpakking draait komt de lip peeling door het gaatje in de applicator er uit. Zo is de peeling gemakkelijk te doseren.

IMG_0175De peeling zelf is transparant met daarin kleine korreltjes. Wanneer je de peeling aan brengt op je lippen glanzen deze lichtelijk en voel je de korreltjes op je lippen. Door kleine rondjes met de applicator te draaien over je lippen. Gelijk toen ik het goedje op mijn lippen aanbracht herkende ik de geur van zure matjes. Super lekker. En eerlijk gezegd, smaakt de lip peeling ook daarnaar. Oeps, ehm tsjaa… Ik moest het gewoon weten. De korreltjes verdwijnen door het draaien van de applicator eigenlijk vanzelf op je lippen. Er blijft dan een soort van zachte balsem over die je lippen een subtiele glans geeft. Wanneer dit ook is ingetrokken voelen mijn lippen heerlijk zacht en zijn er inderdaad zoals belooft geen velletjes meer te vinden.

Ben je benieuwd naar meer producten uit de Candy Shock collectie? Hou dan About Beauty and Fashion de komende week in de gaten. Voor de al gereviewde producten zie de volgende links:

Nailpolish C01 I Scream: Ice Cream!, C02 Play it Blue & C03 Bring me Peach
Eyeshadow C01 I Scream: Ice Cream!
Blush C01 Sugar Shock
Lipbalms C01 Bring me Peach & C02 Sugar Shock

De limited edition collectie is verkrijgbaar van april tot half mei bij de Kruidvat en de Trekpleister in zowel Nederland als België.

Gebruik jij een lip peeling? Zo ja, welke? Zou jij deze peeling willen proberen?

2 reacties

Opgeslagen onder Beauty

2 Reacties op “Lip Peeling Candy Shock

  1. Pingback: ‘C01 Vanilla Love’ Multicolour Highlighter | aboutbeautyfashion

  2. Pingback: ‘Nail Sugar Pearls’ Candy Shock | aboutbeautyfashion

Geef een reactie

