Andrélon Kroescontrol Serum-Oil

Toen ik de nieuwe Andrélon lijn in de reclame zag werd ik al nieuwsgierig. Het is namelijk een lijn vol met producten die Marokkaanse Arganolie bevatten. Marokkaanse Arganolie is super fijn voor je haar. Het maakt je haar zacht, minder pluizig en droog haar is binnen no-time verholpen. Daar moest ik natuurlijk sowieso één product van uitproberen.

76Hierboven zie je de gehele Marokkaanse Arganolie lijn. De lijn bevat een crèmespoeling ( 300ml €3,39), een haarmasker ( 180ml €3,99), een shampoo (300ml €3,29), een anti-klit spray (250ml €3,39), een crème (200ml €3,39) en als laatste een serum-oil (75ml  €5,99). De serum-oil is het product wat ik jullie vandaag wil laten zien.

IMG_0170Het flesje ziet er simpel maar toch ook chique uit. Door het patroontje wat goed past bij Marokko is het gelijk duidelijk dat dit flesje bij de Marokkaanse Arganolie lijn hoort. Het flestje voelt stevig aan, is behoorlijk compact en ook hygiënisch door het pompje. Dit flesje bevat 75mL.

IMG_0169Zoals ik net al vertelde heeft het flesje een pompje waarmee je gemakkelijk de olie doseert. Ook blijft de olie mooi schoon doordat je niet in het flesje zelf komt. Wanneer ik één keer pomp krijg ik precies de juiste hoeveelheid om in mijn haar aan te brengen. De olie valt op verschillende manieren te gebruiken zoals vaker het geval is bij een serum. Gebruik het na het stylen als finishing touch, voor het stylen van je haar ter bescherming of als extra verzorging voor de droge uiteinden van je haar. Het product is er voor geschikt om op zowel droog als nat haar aangebracht te worden.

Inmiddels heb ik één week lang gebruik gemaakt van de serum-oil en eigenlijk al na de eerste keer voelde mijn haar een stuk zachter aan. Aangezien ik een dye-dip heb laten verven willen de punten van mijn haar nog wel eens stug aanvoelen wanneer ik tijdens het wassen van mijn haren niet de tijd heb gehad om een conditioner aan te brengen. Dit is dan de ideale oplossing. Snel, gemakkelijk en zeker een goede werking.

De productlijn van Andrélon is verkrijgbaar bij verschillende drogisterijen waaronder bij de DA, de Etos, de Kruidvat en de Trekpleister. De serum-oil in deze review kost €5,99. Dit is ook gelijk het duurste product uit de gehele lijn. Toch vind ik het zeker een aanrader door de super werking.

Gebruik jij een serum-oil voor je haar? Zo ja, welke? En welk product uit de Marokkaanse Arganolie lijn zou jij wel eens willen proberen?

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder Beauty

Geef een reactie

