Be Different ‘Bags’

Bijna iedere vrouw heeft wel meerdere tassen. Exemplaren die gewoon handig zijn, maar ook exemplaren die er gewoon mooi uit zien en niet bepaald handig zijn. Tijdens mijn snuffel tocht op internet kwam ik vier ontwerpen tegen van tassen die net wat anders zijn dan dat we zijn gewend. Deze tassen zijn gemaakt door Chanel, Ralph Lauren en Valentino. De tassen zijn zeker apart, maar er zitten zeker leuke ideeën tussen.

chanel_9Bovenstaande tassen zijn beide ontworpen door Chanel. Bij het eerste exemplaar herkennen we allemaal denk ik wel de hoepel van vroeger. Voor de tas op de foto zijn twee hoepels van normale grootte gebruikt voor de hengsels. Behalve in deze grootte is de tas ook nog in handtas formaat te vinden. Dit is eigenlijk het exemplaar wat mij het minst aanspreekt in deze post. 

Zoals ik al vertelde is ook van de tweede tas Chanel de ontwerper. Bij dit exemplaar heeft Chanel samengewerkt met het speelgoedmerk Lego. Dit is ook zeker terug te zien in de vorm van de tas. Behalve de clutch op de foto zijn er nog meer verschillende Lego clutches ontworpen. Erg leuk en orgineel bedacht.

tass_2Deze twee tassen spreken mij wel heel erg aan. Het eerste exemplaar is ontworpen door Ralph Lauren. Hij heeft er voor gekozen om een bepaald patroon uit het leer te laseren. In het midden zie je ook de ‘R’ en de ‘L’ van Ralph Lauren staan. Deze tas heeft wel wat weg van een strandtas/mand.

De doorzichtige clutch is ontworpen door Valentino. Ook hiervan zijn verschillende varianten gemaakt. Het lijkt onderhand wel of de clutch gemaakt is van glas. Echt heel handig is het misschien niet dat de clutch geheel doorzichtig is. Hierdoor wordt het namelijk wel erg gemakkelijk voor andere om te zien wat jij in jouw tas bij je draagt. Toch is dit denk ik wel de tas die mij het meest aanspreekt. De tas is orgineel en apart, maar toch niet te overdreven.

Welke tas in deze post spreekt jou het meest aan? Wat voor een soort tas draag jij het liefst bij je?

Bron artikel: StyleToday
Bron beeld: Imaxtree

3 reacties

Opgeslagen onder Fashion

3 Reacties op “Be Different ‘Bags’

  1. Als ik een tas gebruik is het meestal een middelmatige handtas in bruin leer🙂 Van deze vind ik de tweede van Chanel de leukste!🙂

    Like

    • Die clutch is leuk he. Ik ben eerlijk gezegd ook wel benieuwd naar de andere varianten, maar die heb ik jammer genoeg nog niet kunnen vinden. Een middelmatige handtas is vaak toch wel het prettigste. Gewoon ideaal voor ieder moment.x

      Like

  2. De groene legoclutch van Chanel is inderdaad geweldig!

    Like

Geef een reactie

