Yves Rocher Beauty Party

Super leuke actie als je het mij vraagt. Bij Yves Rocher kun je namelijk kans maken op een Beauty party met je vriendinnen bij jouw thuis. Inschrijven is gemakkelijk. Het enige wat je hoeft te doen is naar de Facebook pagina van Yves Rocher gaan, 3 tot 5 vriendinnen taggen in een foto, deze een beetje leuk aankleden met bloemen en deze insturen. Wanneer de door jou getagde personen op jou stemmen, en jij de meeste stemmen van andere personen verzameld, maak jij kans op die beauty party. Delen delen delen dus om zo veel mogelijk stemmen te verzamelen!

04 PinkieZelf doe ik ook mee met de actie, en hoop ik natuurlijk dat de beauty party bij mij thuis komt. Doe jij zelf nou niet mee, stem dan please op mij! Ga naar de app, klik op ‘Bekijk inzendingen’, zoek op ‘Lisa Aarntzen’ en stem! Dankjewel!

Doe jij mee aan deze leuke winactie?

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder Beauty

Geef een reactie

