Persmeeting ‘Rimmel, Miss Sporty, Sally Hansen, NYC & Guess’

Vorige week donderdag was het dan eindelijk zover. Mijn eerste persmeeting voor About Beauty and Fashion vond plaats in Haarlem. En eerlijk gezegd wist ik helemaal niet wat ik er van kon verwachten. Wat gingen we doen? Wie zouden er zijn? Zou ik mensen herkennen? Aangezien ik ook iemand mee mocht nemen nam ik Merlin mee die helemaal aan het begin van About Beauty and Fashion ook heeft geschreven voor de blog. 

Het was een behoorlijke reis om in Haarlem te komen. Als eerst naar het station in Arnhem, van Arnhem naar Amsterdam en van Amsterdam door naar Haarlem. Gelukkig was het gebouw waar de meeting plaats vond wel snel gevonden. Bij binnenkomst kregen we allemaal een badge met je naam en je blog er op. Deze hadden een bepaalde kleur waardoor je wist in welke groep je zat. Ook kregen we een drankje en stonden er wat lekkere hapjes op een tafel klaar. Toen was het tijd om door te gaan naar de zaal waar we de rest van de meeting door zouden brengen.

IMG_0142 IMG_0143 IMG_0144 IMG_0151Als eerst was mijn groepje aan de beurt om de lakjes van het merk Sally Hansen uit te proberen. Zelf was ik nog niet bekend met de lakjes van dit merk. De nieuwe lakjes van dit merk geven je nagels een complete salon manicure look zoals de naam al zegt. Zelf koos ik voor een roze lakje (#543) en Merlin koos voor een jade lakje (#674). Het kwastje van de lakjes is echt heel erg fijn in gebruik. Het kwastje is behoorlijk breed waardoor je nagel mooi strak kunt lakken voor die mooie salon look. Op de foto’s dragen wij beide twee laagjes van het lakje. De lakjes dekken al wel in één laagje, maar het tweede laagje zorgt net wat meer voor die knallende color boost. Ook zijn er geen strepen te bekennen en droogt hij snel! De lakjes van Sally Hansen kosten dacht ik rond de €11,95 per stuk en zijn onder andere verkrijgbaar op internet of bij de ICI Paris XL.

IMG_0146 IMG_0147 IMG_0148IMG_0150 IMG_0152IMG_0159Daarna mochten we door naar de workshop die te maken had met de nieuwe parfum van Guess genaamd ‘Guess Girl’. Als eerst kregen we een geur strookje met de nieuwe Guess geur daarop. Vervolgens was het de bedoeling dat we aan de hand van de pure geur elementen rade welke in het luchtje zaten. Dit was nog behoorlijk lastig. Wanneer iedereen een idee had van de elementen waar de parfum uit bestond kregen we de uitslag. Daarna mochten we met de geur elementen een eigen parfum maken. Erg leuk! Zelf ben ik helemaal verliefd op het flesje van de parfum, wat ziet deze er schattig uit met het roosje bovenop! Vind je niet? Het luchtje in de kleinste flacon kost volgens mij rond de €30,00.

IMG_0153 IMG_0154 IMG_0155 IMG_0156Na de Guess workshop kregen we wat te horen over de nieuwe producten van NYC. Onder andere de Big Bold mascara van NYC krijg een nieuwe opvolger. Deze opvolger heeft de naam ‘Big Bold Curls mascara’. Zoals de naam al zegt moet deze je wimpers zonder wimperkruller mooi krullen. Verder zullen er nog drie metallic lakjes verschijnen in een groene, een blauwe en een paarse kleur.

IMG_0158 IMG_0157 IMG_0160 IMG_0164Door naar de workshop van het merk Rimmel. Ook bij Rimmel kwamen er verschillende nieuwe producten voorbij. Onder andere de nieuwe mascara van Rimmel, de lakjes (nog niet te vinden in de winkel) en de Apocalips lipstick/gloss spraken mij erg aan. Bij de lakjes zitten hele schattige zomerse kleurtjes. Ook kregen we chocolaatjes in de vorm van de Kate Moss lakjes!

IMG_0161Ook de nieuwe luchtjes van Esprit waren te zien. Deze spraken me wat minder aan. Het mannenluchtje rook wel lekker, maar het vrouwenluchtje viel me heel erg tegen. Het mannenluchtje was vooral fris en echt typisch mannelijk. Het vrouwenluchtje was naar mijn idee iets te scherp, ik hou meer van een wat zoeter luchtje.

IMG_0163Ook Miss Sporty komt met wat nieuwe producten. Deze lakjes horen daar ook bij. Leuke knallende kleurtjes perfect voor van de zomer! Verschillende merken gingen Miss Sporty al voor met de BB cream, maar nu komt Miss Sporty ook met een eigen budget variant in verschillende tinten. De BB cream heeft een wat transparantere dekking, maar deze is precies genoeg om je huid er mooi egaal uit te laten zien. Het proberen waard denk ik zo.

Aan het einde van de dag was er nog een korte afsluiting. Ik en Merlin hebben beide een super leuke middag gehad met de andere blogsters en de mensen die de middag organiseerde. Bedankt!

IMG_0165Bij het verlaten van het gebouw kregen we nog twee goodiebags mee. Één met verschillende merken en één met producten van Rimmel. De Apocalips heb ik er later nog bij gekocht net zo als de coverstick van Rimmel. Dit omdat deze me heel erg aanspraken tijdens de meeting. Je kunt de komende weken dus sowieso verschillende producten in een review verwachten. 

Naar welke producten uit de goodiebag ben jij het meest benieuwd?

4 reacties

Opgeslagen onder Beauty

4 Reacties op “Persmeeting ‘Rimmel, Miss Sporty, Sally Hansen, NYC & Guess’

  1. Ziet er echt heel erg leuk uit, ik vind vooral de parfum workshop heel erg leuk klinken (: Leuk artikel!

    Like

  2. Wat leuk, je eerste persmeeting! Ziet er allemaal heel tof uit en de workshop lijkt me ook erg leuk! Leuk om er een aantal kiekjes van te zien!🙂

    Like

Geef een reactie

