Nailpolish ‘C03 Bring me Peach’

Oke, niet helemaal volgens het plan dat ik jullie vertelde. In plaats van het C02 lakje uit de LE Candy Shock vandaag het derde lakje uit de collectie. Ik weet niet waarom, maar om een of andere rede wilde ik deze toch liever eerst uitproberen. Het lakje wat ik jullie vandaag laat zien is zoals de naam al zegt een peach kleurig lakje. Hij matcht perfect bij de lipbalm die je gister voorbij kon zien komen.

IMG_0112Net als bij de andere producten uit de collectie komt ook hier weer het symbool van de Candy Shock terug. Dit zijn de rondjes die je op bovenstaande foto vooral goed ziet bij de lakjes en de lipbalms. Het tweede lakje zou de pastel blauwe kleur zijn, deze probeer ik wel deze week nog te reviewen.

IMG_0140Zonder flits

IMG_0141Met flits

Het lakje dekt goed in twee laagjes. Jammer is wel dat hij wat streept. Tegen mijn verwachtingen in is dit een matt lakje. Door deze matte finish heb ik wel het idee dat het strepen beter te zien is. Dat is dan wel weer jammer. Het lakje droogt verder snel en blijft ook netjes zitten. Zelf wilde ik het lakje graag glanzend dragen, daarom heb ik na het maken van deze foto’s nog twee laagjes glanzende topcoat over het lakje aangebracht. Een prachtige glanzende peach kleur krijg je dan. Dit lakje kost €2,69 per stuk. Zoals je op de eerste foto kunt zien zijn er nog drie andere schattige kleurtjes verkrijgbaar uit deze collectie. Het lila/roze lakje is al reviewd *klik*, het blauwe en het gele lakje komen er zo snel mogelijk aan!

De peach kleur zoals hierboven zie je komende zomer ook terug komen in kleding. Jurkjes, shirtjes, broeken, schoenen en zonnebrillen… Allemaal super hot in deze schattige en frisse peach kleur. Dat maakt het lakje voor mij net wat meer een musthave en daarom werd ik ook erg nieuwsgierig naar hoe deze er uit zou zien op mijn nagels. 

Ben je benieuwd naar meer producten uit de Candy Shock collectie? Hou dan About Beauty and Fashion de komende week in de gaten. Voor de al gereviewde producten zie de volgende links:

Nailpolish C01 I Scream: Ice Cream!
Eyeshadow C01 I Scream: Ice Cream!
Blush C01 Sugar Shock
Lipbalms C01 Bring me Peach & C02 Sugar Shock

De limited edition collectie is verkrijgbaar van april tot half mei bij de Kruidvat en de Trekpleister in zowel Nederland als België.

Wat vind jij van deze peach kleur voor op je nagels? En hoe denk jij over deze kleur in je outfit?

4 reacties

Opgeslagen onder Nails

4 Reacties op “Nailpolish ‘C03 Bring me Peach’

  1. Pingback: Nailpolish ‘C02 Play It Blue’ | aboutbeautyfashion

  2. Pingback: Lip Peeling Candy Shock | aboutbeautyfashion

  3. Pingback: ‘C01 Vanilla Love’ Multicolour Highlighter | aboutbeautyfashion

  4. Pingback: ‘Nail Sugar Pearls’ Candy Shock | aboutbeautyfashion

Geef een reactie

