Lip Balm ‘C01 Bring Me Peach’ & ‘C02 Sugar Shock’

Als eerst sorry dat er de afgelopen twee dagen niks online is verschenen. Ik wilde graag een post plaatsen, maar iedere keer schoot het er bij in om deze of te schrijven. En om nou een half afgeraffelde post online te zetten is ook niks. Vandaag heb ik gelukkig wel een lekker rustig dagje, dus perfect om twee posts voor jullie te schrijven!

In deze post de review van de lip balms uit de Candy Shock collectie van Catrice. De oplettende lezeressen zullen denken: ‘huh, ze had er toch maar één gekocht volgens de shoplog?’. Ja, inderdaad… Alleen zoals jullie mij misschien al wel een beetje kennen werd ik weer te nieuwsgierig naar de andere kleur en moest ik die dus ook hebben. 

IMG_0132
IMG_0133Net als bij de andere producten uit de Candy Shock collectie zie je ook hier weer de rondjes terug op de dop. Deze rondjes horen bij de Candy Shock collectie. De verpakking is gewoon het zelfde als een lipstick. Lekker simpel maar toch stevig. Vanaf de buitenkant kun je alleen aan de sticker die op de onderkant zit zien welke kleur het is. Verder zijn de verpakkingen precies het zelfde.

IMG_0135Dit vond ik er echt heel apart uit zien toen ik het zag. Zelfs na de afbeeldingen uit het persbericht waren mijn verwachtingen echt heel anders dan wat ik te zien kreeg. De lip balms hebben als het ware een transparante buitenkant met daarin een gekleurd stickje. Bij C01 Bring me Peach is deze stick perzik kleurig en bij de kleur C02 Sugar Shock is deze roze. De balms voelen wel lekker stevig aan. Geen gelatine stick ook al ziet deze er wel zo uit. 

IMG_0136
IMG_0137Echt heel duidelijk kreeg ik de kleurtjes niet op de foto. Vooral C01 Bring  me Peach is een erg lichte kleur. Doordat de buitenkant van de stick transparant is geeft deze je lippen dus geen kleur. De kleur komt echt puur en alleen door de binnenkant. Net als bij de swatch op mijn hand krijgen je lippen een zachte peach of zacht roze kleur. Heel subtiel en heel lief eigenlijk. Op je lippen voelt de balm echt aan als een lipbalsem. Zacht, soepel en licht. Heel prettig om te dragen. De stick kost €3,99 per stuk.

Ben je benieuwd naar meer producten uit de Candy Shock collectie? Hou dan About Beauty and Fashion de komende week in de gaten. Voor de al gereviewde producten zie de volgende links:

Nailpolish C01 I Scream: Ice Cream!
Eyeshadow C01 I Scream: Ice Cream!
Blush C01 Sugar Shock

De limited edition collectie is verkrijgbaar van april tot half mei bij de Kruidvat en de Trekpleister in zowel Nederland als België

Wat zijn/waren jouw verwachtingen van deze lip balm? Zou jij er een kopen?

6 reacties

Opgeslagen onder Beauty

6 Reacties op “Lip Balm ‘C01 Bring Me Peach’ & ‘C02 Sugar Shock’

  1. Pingback: Nailpolish ‘C03 Bring me Peach’ | aboutbeautyfashion

  2. Ik heb ze in de winkel getest, mooie kleuren alleen de kleur vind ik te sterk.

    Like

  3. Pingback: Nailpolish ‘C02 Play It Blue’ | aboutbeautyfashion

  4. Pingback: Lip Peeling Candy Shock | aboutbeautyfashion

  5. Pingback: ‘C01 Vanilla Love’ Multicolour Highlighter | aboutbeautyfashion

  6. Pingback: ‘Nail Sugar Pearls’ Candy Shock | aboutbeautyfashion

Geef een reactie

