Eyeliner kwastje H&M

Zelf gebruik ik dagelijks een gel eyeliner. En zoals jullie wel weten moet je dan wel een eyeliner kwastje gebruiken om de eyeliner er normaal op te krijgen. Toen ik laatst bij de H&M was zag ik het kwastje uit deze review hangen en dacht ik dat hij wel handig zou zijn. De rede waarom wordt zo wel duidelijk denk ik.

IMG_0138De rede waarom dit kwastje me wel wat leek was omdat het twee kanten heeft. De ene is handig om snel oogschaduw aan te brengen in je arcadeboog, en de andere is voor de eyeliner. Super handig dus voor onderweg. Ook is het kwastje lekker budget. Het kwastje kost namelijk maar €2,95.

IMG_0139Nu het enige, en eigenlijk ook best grote minpuntje aan dit kwastje… Ik heb hem nog niet eens gebruikt en hij viel al helemaal uit elkaar. Ik hoop niet dat dit het geval is bij al deze kwastjes. Je kunt de stukjes er gemakkelijk opzetten, maar ze vallen er dus ook weer net zo makkelijk af. Helemaal niet handig dus als je net bezig bent om een mooie strakke eyeliner aan te brengen. Misschien dat ik wel een poging ga doen om het kwastje in elkaar te lijmen. Echt een aanrader is het dus niet. Ik zou zelf sneller de twee budget kwasten van Essence opnieuw kopen, dan dit kwastje gebruiken. Wel voelen de haartjes van dit kwastje lekker zacht aan. Als hij dus in elkaar zou blijven zitten lijkt hij me zeker fijn in gebruik… Maar ja, jammer.

Make-up en make-up accessoires kun je bij de grotere H&M filialen vinden met een aparte cosmetica afdeling of gedeelte. Ik heb geen ervaring met de andere make-up accessoires van de H&M, dus daar kan ik jullie tot nu toe nog niet echt iets over vertellen. Ook kun je de producten op de site van de H&M terug vinden.

Gebruik jij make-up producten of make-up accessoires van de H&M? Hoe bevallen deze jou?

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder Beauty

Geef een reactie

