Dr. Fish Arnhem

Via vakantieveilingen had ik samen met een vriendin voor een leuk prijsje een arrangement gewonnen voor een fish spa behandeling bij Dr. Fish in Arnhem. Super leuk dus! Gister om half zes was het dan zo ver. En eerlijk gezegd, was ik erg nieuwsgierig, en ergens ook wel een beetje bang dat het heel hard zou kietelen.

IMG_0130 IMG_0131 IMG_0129 IMG_0128 IMG_0123 IMG_0124 IMG_0127 IMG_0125

 

Om te beginnen werd je verzocht om je schoenen en sokken uit te doen, je broek op te rollen tot boven je knie en je sieraden af te doen. Daarna werden je handen en voeten met warm water afgespoeld bij de stoelen die je kunt zien op de derde foto. Toen dat gedaan was konden we verder naar de visjes. Eerlijk gezegd heb ik het niet heel erg op vissen en vond ik het best eng om mijn handen en voeten in de bak te steken.

Na een korte uitleg over de werking van de behandeling was het dan zover. De voeten en handen mochten het water met de visjes. En echt… Kietelen dat het deed in het begin, niet normaal! Wanneer je je voeten en handen er wat langer in had verdween het kietelen en voelde het alsof je handen en voeten heel erg aan het slapen waren.

Na 20 minuten was de behandeling voorbij. De voeten en handen mochten er uit en konden worden afgedroogd. Als laatste kon er nog gebruik worden gemaakt van een crème met daarin het ‘slijm’ dat de visjes op je huid achterlaten. Dit om de speciale werking nog wat langer te laten duren. 

Ik moet zeggen, alle droge velletjes zijn zeker verdwenen van mijn handen en voeten. Ook mijn huid voelt lekker zacht aan. Hoe lang het precies zacht blijft weet ik niet, maar ik geloof wel dat het goed is voor je huid. Echt snel zou ik het niet nog een keer doen, puur omdat ik echt niet tegen kietelen kan en het behoorlijk prijzig is. Normaal kost de behandeling die ik gister heb gehad voor twee personen €69,99. Op vakantie veilingen had ik hem voor €30,00. Dat is dan tenminste nog te doen voor een keer. 

Een kleine tip voor de gene die het ook wel een keer willen proberen. Boek een arrangement voor de fish spa op vakantieveilingen of via groupon. Lees bij groupon wel goed waar de fish spa zich bevindt!

Heb jij wel eens een fish spa behandeling gehad? Wat vond jij er van? Of zou je het een keer willen uitproberen?

3 reacties

Opgeslagen onder Beauty

3 Reacties op “Dr. Fish Arnhem

  1. Gaaf! Lijkt me leuk om eens te proberen, maar je moet er inderdaad wat voor over hebben.

    Like

  2. Pingback: Bodyshop Waardebon op Groupon | AboutBeautyFashion

Geef een reactie

