‘C01 I Scream: Ice Cream!’ Nailpolish

Eergisteren liet ik jullie het shoplogje zien met daarin verschillende producten uit de Candy Shock limited edition collectie van Catrice. Ook vond je daar gelijk de review van de enige oogschaduw die in het shoplogje zat. Vandaag de review van een van de lakjes. Ik heb er voor gekozen om maar gewoon het rijtje van 1 tot 4 af te werken aangezien ik niet wist welk lakje ik moest kiezen. Daarom vandaag het pastel paarse lakje genaamd ‘C01 I Scream: Ice Cream!’.

IMG_0116Het potje heeft de zelfde vorm als dat we gewend zijn van alle andere lakjes van Catrice. Het enige verschil is dat dit lakje op de dop cirkeltjes gedrukt heeft die horen bij de Candy Shock collectie. Dit figuurtje zie je bijvoorbeeld ook terug op de verpakking van de lip balm sticks in de collectie. 

IMG_0117Met flits

IMG_0118Zonder flits

Op de foto draag ik twee laagjes nagellak. Het lakje dekt mooi egaal en ook mooi dicht. Geen tip te bekennen! Vooral op de tweede foto kun je zien dat in het potje het lakje een lichte shimmer heeft. Jammer genoeg is deze eigenlijk niet terug te zien op je nagels. Het lakje is heel licht paars, echt de perfecte pastel paars om eerlijk te zijn. Zoals we gewend zijn van Catrice heeft ook dit lakje het fijne brede kwastje waardoor het lakje gemakkelijk en strak aan te brengen is.

Ik weet niet waardoor het kom, maar zoals je kunt zien op de foto’s zijn in de afgelopen twee weken ineens al mijn nagels afgebroken. Ik hoor hier meer meiden over, dus misschien dat het met het weer of iets dergelijks te maken heeft? Ik kan anders niet echt iets bedenken waarom dit ineens bij veel meiden gebeurt. Hopelijk is het snel weer over en gaan we allemaal weer naar de mooie lange nagels!

Dit lakje komt uit de Candy Shock collectie van Catrice en kost €2,69 per stuk. Behalve dit kleurtje is hij ook verkrijgbaar in pastel oranje, pastel geel en pastel blauw (C02 Play It Blue, C03 Bring Me Peach en C04 Vanilla Love). De reviews van deze lakjes zullen in de komende twee weken ook voorbij komen. Ben je toch al benieuwd naar de lakjes of naar andere producten uit de collectie? Kijk dan even naar de post met alle producten van de Candy Shock collectie. De collectie is verkrijgbaar van april tot half mei bij de Kruidvat en de Trekpleister in zowel Nederland als België.

Wat vind jij van dit pastel lakje? Breken jou nagels de laatste tijd ook ineens af?

4 reacties

Opgeslagen onder Nails

4 Reacties op “‘C01 I Scream: Ice Cream!’ Nailpolish

  1. Pingback: ‘C01 Sugar Shock’ Candy Shock Catrice | aboutbeautyfashion

  2. Pingback: Lip Balm ‘C01 Bring Me Peach’ & ‘C02 Sugar Shock’ | aboutbeautyfashion

  3. Pingback: Nailpolish ‘C03 Bring me Peach’ | aboutbeautyfashion

  4. Pingback: Nailpolish ‘C02 Play It Blue’ | aboutbeautyfashion

Geef een reactie

