‘Candy Shock’ Shoplog + review C01 I Scream: Ice Cream!

Begin maart vertelde ik jullie al over deze super LE genaamd ‘Candy Shock‘ van Catrice, en gisteren vond ik hem dan eindelijk in de winkel. Ik kon het dan ook echt niet laten verschillende producten uit deze collectie in te slaan. Alles zag er zo mooi uit, nog mooier dan ik al had verwacht. Jammer genoeg was al niet meer alles te vinden bij de Kruidvat waar ik toen was, dus voor het laatste product dat ik uit deze collectie nog graag zou willen testen moet ik nog even terug.

IMG_0112
IMG_0113Zoals je al kunt zien nam ik behoorlijk wat mee van de collectie. Zo scoorde ik alle vier de lakjes uit de collectie genaamd C01 I Scream: Ice Cream!, C02 Play It Blue, C03 Bring Me Peach en C04 Vanilla Love. Verder nam ik de roze pareltjes mee genaamd C02 Sugar Shock. Ook ging ik voor de lip balm stick uit de collectie genaamd C02 Sugar Shock. Ik moet zeggen dat ik erg benieuwd ben naar deze lip balm aangezien hij er heel anders uit zien dan dat ik had verwacht. Verder zie je de highlighter genaamd C01 Vanilla Love, de blush genaamd C01 Sugar Shock en de mono oogschaduw genaamd  C01 I Scream: Ice Cream!. Vandaag laat ik jullie ook gelijk deze mono oogschaduw zien in een korte review.

IMG_0114Het doosje is mooi stevig. Ook valt hij niet zomaar open dus ook in je tas blijft dit mooie kleurtje gewoon heel. Op de verpakking van de oogschaduw is niet echt duidelijk terug te zien dat hij uit de ‘Candy Shock’ collectie komt. Aan het kleurtje zie je dit dan wel weer terug. Het is een baked eyeshadow waardoor er verschillende kleurtjes terug te zien zijn in de poeder. Erg mooi.

IMG_0115Ook de swatch valt mij alles behalve tegen. Het is een lichte oogschaduw, maar toch is hij mooi gepigmenteerd. De oogschaduw bevat een lichte shimmer. Ik denk dat deze erg mooi uit zou komen wanneer hij in een look gebruikt wordt als highlighter. Wanneer je deze aanbrengt op het wenkbrauwbot en in de binnenste ooghoek popt dit heel mooi ten opzichte van andere oogschaduw kleurtjes. Puur omdat deze zo licht, subtiel maar toch gepigmenteerd is.

Catr_CandyShock_ES_03Catr_CandyShock_ES_01
Catr_CandyShock_ES_02 Catr_CandyShock_ES_04

De baked eyeschadows zijn verkrijgbaar in vier kleurtjes die bij deze collectie horen. Deze heten C01 I Scream: Ice Cream!, C02 Play It Blue, C03 Bring Me Peach en C04 It’s Honey Money. De oogschaduws kosten €3,89 per stuk en zijn verkrijgbaar bij de Kruidvat en de Trekpleister in zowel Nederland als België. Benieuwd naar de rest van de Candy Shock collectie? *Klik*

Naar welk product uit de Candy Shock collectie ben jij het meest benieuwd? Wat vind jij van baked eyeshadows?

12 reacties

Opgeslagen onder Regular stuff

12 Reacties op “‘Candy Shock’ Shoplog + review C01 I Scream: Ice Cream!

  1. Ik vind het een leuke collectie !! Heb net ook al even een mooie blush en die mooie sugar pearls gekocht !! Love it !!

    Like

  2. Die oogschaduws lijken me wel wat, maar ook die kaviaargetinte nagellak!😀

    Like

  3. Echt een schattige LE met die zachte pastelkleuren, ben wel benieuwd hoe de kaviaar er gaat uitzien.

    Like

  4. Mooie collectie! Ik ben ook erg benieuwd naar de kaviaar.

    Like

  5. Pingback: ‘C01 I Scream: Ice Cream!’ Nailpolish | aboutbeautyfashion

  6. Pingback: ‘C01 Sugar Shock’ Candy Shock Catrice | aboutbeautyfashion

  7. Pingback: Lip Balm ‘C01 Bring Me Peach’ & ‘C02 Sugar Shock’ | aboutbeautyfashion

  8. Pingback: Nailpolish ‘C03 Bring me Peach’ | aboutbeautyfashion

  9. Pingback: Nailpolish ‘C02 Play It Blue’ | aboutbeautyfashion

  10. Pingback: Lip Peeling Candy Shock | aboutbeautyfashion

  11. Pingback: ‘C01 Vanilla Love’ Multicolour Highlighter | aboutbeautyfashion

  12. Pingback: ‘Nail Sugar Pearls’ Candy Shock | aboutbeautyfashion

Geef een reactie

