‘C03 Madam Butterfly’ Lip and Cheek Colour

Een beetje aan de late kant aangezien de collectie nog net wel of juist net niet meer in de schappen te vinden is. Toch wilde ik jullie deze derde Lip and Cheek colour uit de Neo Geisha collectie van Catrice toch nog laten zien. Al eerder reviewde ik voor jullie de twee roze tinten en vertelde ik al dat ik ook graag de rode wilde. Deze scoorde ik vorige week dan ook nog net op het laatste nippertje.

IMG_0109De verpakking is natuurlijk precies het zelfde als de andere twee kleuren uit de collectie. In de vorige review zei ik het volgende over de doosjes: ‘Het eerste wat me opvalt is dat de doosjes echt stevig aanvoelen. Ze doen me een beetje denken aan van die smink doosjes. Zo rond en met de meest felle kleurtjes er in. Ook deze twee kleurtjes zijn niet te missen. Fel en toch schattig. Bij alle producten van de Neo Geisha collectie is wel iets van een patroontje dat te maken heeft met de collectie terug te vinden op de verpakking, dat is bij deze lip and cheek colour verpakking niet het geval… Best jammer eigenlijk, aangezien de bloesem die bij deze collectie hoort mooi op de doorzichtige deksel had kunnen worden geplaatst.’ De twee roze kleuren hebben de naam C01 Discreet Artist en de fel roze de naam C02 Picked Cherry Blossoms, en de rode kleur heeft de naam C03 Madam Butterfly.

IMG_0110De kleur is echt super mooi gepigmenteerd. Daarom wilde ik jullie deze dus nog zo graag laten zien. Echt geschikt voor op je ‘cheek’ lijkt deze kleur me niet, maar voor op je lippen is hij zeker geschikt. Het is een felle en matte kleur rood. Eerder ben ik nog niet echt een mooie matt rode kleur tegen gekomen. Dus ik ben echt helemaal blij met deze aankoop.

Het potje bevat 3,8 gram aan Lip and Cheek colour. Aangezien het een behoorlijk harde textuur heeft denk ik dat je er behoorlijk lang mee kunt doen. Voor een potje betaal je €3,99 per stuk. De Neo Geisha collectie was verkrijgbaar tot halverwege maart. Met een beetje geluk kun je nog een paar laatste dingetjes terug vinden bij de Kruidvat of de Trekpleister. De collectie was te vinden bij de Kruidvat en de Trekpleister in zowel Nederland als België.

C01 Discreet Artist en C02 Picked Cherry Blossoms

Heb jij nog producten uit de Neo Geisha collectie gescoord? Zo ja, welke?

3 reacties

Opgeslagen onder Beauty

3 Reacties op “‘C03 Madam Butterfly’ Lip and Cheek Colour

  1. Wauwie, ziet er goed uit!

    Like

  2. Ooh wauw die vind ik echt heel erg vet!

    Like

Geef een reactie

