“Design Editions” Nagellak Remover Essence

Bij mij zelf merk ik het ook. Wanneer het weer mooier weer wordt, worden mijn nagels steeds regelmatiger gelakt. Zowel mijn handen als mijn tenen moeten er netjes uit zien om summer-proof te zijn. Bij het lakken van je nagels hoort natuurlijk ook nagellak remover. Anders wordt het behoorlijk lastig om eens van kleur te wisselen. Vanaf de lente van 2013 (zou dus nu al moeten zijn) komt Essence met twee tropische nagellak removers in haar assortiment. Lentebloesems, tropische dessins en schattige hartjes en sterretjes. De nieuwe tijdelijke verpakking is een absolute eye-catcher

essence NPR_CoconutPapayaNail polish remover moisturizing
Deze nagellak remover haalt snel je nagellak van je nagels af. Het maakt niet uit welke nagellak je draagt. Voor deze remover moet het geen probleem zijn om een simpel effen lakje of een heftig glitterlakje te verwijderen. Ook hydrateert de remover je nagels en nagelriemen. Als resultaat mooie gezonde en sterke nagels. Deze remover ruikt naar papaja en kokosnoot zoals je ook terug kunt zien op de verpakking. Deze kost €0,90.

essence NPR_StrawberryPassionNail polish remover hardening
Deze nagellak remover is speciaal voor broze en zwakke nagels. Hij bevat namelijk bestandsdelen die dit probleem aanpakken. Door de voedende formule worden je nagels niet alleen versterkt maar zien ze er ook nog eens mooi verzorgt uit. Verder ruikt hij naar aarbei-passie. Deze moeten je doen denken aan een heerlijke zomerdag. De nagellak remover is acetonvrij en kan daardoor ook worden gebruikt op kunstnagels. Deze kost €0,99!

Waarom de ene remover nou €0,09 cent duurder is dan de andere weet ik niet. Toch zijn beide prijsjes super budget zoals we zijn gewend van Essence. Zelf ben ik behoorlijk benieuwd naar deze removers. Zelf vind ik de geur van nagellak remover altijd zo verschrikkelijk, misschien is dit dan wel de perfecte oplossing voor mij. De removers zijn vanaf de lente van 2013 verkrijgbaar bij zowel de Kruidvat als de Trekpleister in Nederland en België. Misschien zijn ze dus al in de schappen te vinden, en anders komen ze er snel aan.

Welke nagellak remover zou jij uit willen proberen?

2 reacties

Opgeslagen onder Nails

2 Reacties op ““Design Editions” Nagellak Remover Essence

  1. Oehh, ik zou die remover hardening graag eens uitproberen! Die lijkt me echt een heerlijke geur hebben + dat hij voedend is voor je nagels, moet haast perfect zijn! ^^

    Like

Geef een reactie

