‘235 Fine Red Wine’ NYC

De laatste tijd ben ik echt helemaal van de rode lakjes… Echt een rede er voor heb ik niet. Qua kleding draag ik eigenlijk nooit rood. De kleur zul je verder alleen of op mijn lippen of op mijn nagels tegen komen. Vandaag laat ik jullie een mooi fel rood lakje van NYC zien. Het lakje heet ‘235 Fine Red Wine’ en komt uit de standaard collectie van NYC.

IMG_0107NYC heeft twee soorten potjes nagellak. Eerlijk gezegd heb ik er nooit echt opgelet wat het verschil is tussen de twee, maar op een of andere manier heb ik alleen maar deze variant lakjes van NYC. Toen ik dit fel rode lakje zag staan moest ik hem gewoon meenemen. Waarom? Geen idee… 

IMG_0108Op de foto draag ik twee laagjes nagellak. Ik ben behoorlijk verbaasd over de dekkende kleur. Bij alle andere fel rode lakjes die ik heb (gehad) moesten er wel 3 of soms zelfs 4 laagjes worden aangebracht om er voor te zorgen dat de tip van mijn nagel niet meer doorscheen. Bij dit lakje dus maar slechts twee. Het lakje is gemakkelijk aan te brengen en streept niet. Ook verschijnen er geen bubbeltjes in het lakje. Wel duurt het even voor het lakje echt goed droog is. Dat is een minpuntje. Ook beginnen er al stukjes af te breken van de nagellak na dat ik twee keer heb gedoucht… Die up to 7 days klopt dus ook niet helemaal jammer genoeg… 

Het lakje kost €2,99 en is verkrijgbaar bij de grotere Kruidvat filialen. Voor de dekking en het aanbrengen van het lakje zeg ik ja, maar voor de kwaliteit (hoelang het lakje er op blijft zitten) zeg ik nee… Jammer.

Hoe draag jij de kleur rood het liefst?

 

3 reacties

Opgeslagen onder Nails

3 Reacties op “‘235 Fine Red Wine’ NYC

  1. Erg mooie kleur! en dat een lak 7 dagen helemaal perfect blijft zitten heb ik echt nog nooit gehad, geloof die beloftes ook niet.

    Like

  2. Erg jammer dat ´ie niet zo lang blijft zitten. Wel echt een prachtige kleur en dat hij goed dekt maakt het dan weer een beetje goed!🙂

    Like

Geef een reactie

