Sokken in je Pumps

Vanmiddag vertelde ik al dat er vandaag een tweede post zou verschijnen aangezien er de laatste tijd verschillende dagen tussen uit zijn gevallen. Ook verklapte ik al dat ik het ging hebben over een trend van dit jaar ging hebben. Het is namelijk helemaal hot om sokken in je pumps te dragen. Nu zul je denken.. What!? Sokken? Ja echt, sokken in je pumps. Dit kan variëren van enkel sokken met een leuk randje tot sexy knie kousen.

Sokken sokkencollage Sokken-streetstyleKniekousen
Kniekousen kunnen worden gedragen onder een short, een jurkje of een rok. Met deze kousen kun je jouw outfit gemakkelijk net dat beetje extra geven. De kousen kunnen worden gedragen over zwarte en gekleurde panties maar ook met blote benen. Op dit moment nog een beetje koud denk 0ik zo. Bij deze sokken kan elk soort schoenen worden gedragen. Pumps, sneakers maar ook stoere enkelboots. Zelf hou ik super van de trend gedragen op deze manier. Ik heb dan ook verschillende paren aan kniekousen.

Frilly socks
Met deze sokjes tover je jouw outfit gelijk om een een girly look. Dit zijn namelijk enkelsokjes met daaraan een schattig randje. Je outfit wordt er zachter en liever door. Ook deze kun je dragen onder een short of een rokje. Ik kwam vooral er op uit dat deze super staan in combinatie met een paar sneakers.

Gekleurde sokken
Jammer genoeg is het nog niet bepaald zomers buiten. Wil je toch je outfit al een beetje opfleuren dan kun je gaan voor gekleurde sokken in je open hakken die je normaal pas in de zomer draagt. Ook is het helemaal hip om voor een felle kleur te gaan met een gek printje daarop. 

Wat vind jij van de sokken trend? Ben jij van plan mee te doen met deze trend?

6 reacties

Opgeslagen onder Fashion

6 Reacties op “Sokken in je Pumps

  1. Zag deze trend al voorbijkomen in de krant en ik weet niet. Het is er bij mij zo ingedrild dat sokken in pumps of sandalen een big no-no is, dat het er wat anders uit ziet. Maar denk wel dat sokken in pumps vrij comfortabel zitten, aan de andere kant bezitten de meeste mensen geen pumps die iets groter zijn zodat sokken erbij kunnen.

    Like

    • Daar heb je inderdaad gelijk in. Wanneer een pump met blote voeten niet helemaal mooi aansluit breek je bijna je nek wanneer je er op loopt. Aan de andere kant kun je nu misschien wel de pumps die je per ongeluk iets te ruim hebt gekocht dragen met een leuke sok er in. x

      Like

  2. Het is goed fout dit hihi !! Ik weet alleen niet of ik het zelf zou dragen. Met dit koude lente weer is het misschien nog handig ook !! Lekker warm de lente door 😉

    Like

  3. Ik zou mijzelf er niet zo snel aan wagen, maar ik vind dat het wel heel tof kan staan. Ik vind vooral kniekousen in pumps tof!

    Like

Geef een reactie

